JIH plays...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Ble medlem
    06.04.2019
    Antall liker
    12.593
    Torget vurderinger
    2
    Fra før de kalte seg Jøkleba, denne plata er nydelig, Rainbow 1991 og låter veldig bra! Favoritt folk dette som har gitt meg store opplevelser i mange sammenhenger i flere tiår.

IMG_2283.jpeg

Henger noen bilder på veggen her fra releaseturneen for plata, Folken tidlig 90 tallet...

IMG_2284.jpeg

Kom på at jeg også har en testpressing av plata, mener å huske at den låter veldig bra, må sjekke en dag..

IMG_2286.jpeg

Sist redigert:
    Ble medlem
    06.04.2019
    Antall liker
    12.593
    Torget vurderinger
    2
    En til på spilleren, Orion Weiss spiller Bach French Overture og litt Mozart, nydelig musikk og utførelse dette og lyden er helt der oppe. Igjen de beste folka, 45 rpm, og Pallas pressing, dvs ingen knepp, knitter eller andre ulyder. Denne plata likte jeg, kommer til å bli spilt ofte hører jeg...

Vis vedlegget 1113042
    Nyhetsskriv fra Yarlung i dag, jeg støtter den awarden.....:cool:

These Easter Weekend releases follow the new Orion LP that came out recently, thanks to Yarlung's executive producer Jim Mulally, honoring Elusive Disc. This title has been chosen by the Los Angeles and Orange County Audio Society to celebrate Wilson Audio at the 2025 Gala, where Wilson Audio will receive the Founder's Award.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn