Det er godtDet har vært stille her noen dager. Ingen grunn til å stoppe å skrive selv om du uttrykker deg på nynorsk. Vi prøver å skjønne deg så godt vi kan
Vis vedlegget 915411
"Anuzs" ordnar nok biffen!28 tusen? Du trenger to til stereo:
Trur jammen eg må vurdere det! Pinade Audi eg har på tunet også! …eh.. skulle vel ha vorte noko slikt?:
Er østlending med nesten 40 års fartstid på Strilelandet.Trur jammen eg må vurdere det! Pinade Audi eg har på tunet også!
ORD!Er østlending med nesten 40 års fartstid på Strilelandet.
Jeg tar av meg hatten for alle som greier å holde på sin nynorskdialekt. Her ute, etter hvert som det er blitt mer og mer infisert med innflyttede Bergensere, har det blitt vanskeligere og vanskeligere for strilene å holde på sin kultur og målform. Striledialekten og -kulturen er blitt mer og mer fortrengt.
Jeg bøyer meg i respekt for alle stabeisene og nonkonformistene som greier å holde på nynorsken, og håper på en skikkelig backlash når folk får opp øynene for hva de er i ferd med å kaste vekk.
Mvh
Tusen takk for innspel!Det kan vera at bilen bles vekk mykje av budsjettet ditt til høgtalarar og at du må setja dette på vent. Men eg kom uansett til å tenka på at du ikkje treng å låsa deg til kommersielle høgtalarar. Som du veit finst det jo ein snikkarverkstad på Toten der alt frå trommestikker til oppfyringsved blir produsert.
Eg trudde han var mest glad i å laga sånne flotte tårn med boge på, men eg ser at han nå er i full sving med nokre BBC-monitorar. Sidan han har fått sjølvaste BBC som kunde kan det vera at han har vorte litt stor på det og ikkje bryr seg om vanlege folk lenger. Men om du skulle få behov for å tenka litt utanfor boksen til kommersielle høgtalarar kan det kanskje vera verdt å sjekka ut om han kan tilby noko interessant som passar til glashus?
Om eg ikkje hadde hatt det eg har i dag (og det ikkje hadde funnest), ville iallfall eg ha sjekka ut denne snikkarverkstaden før eg eventuelt hadde gått laus på den kommersielle marknaden. Ein stor fordel med snikkarverkstaden er at du kan få det heilt skreddarsydd til glashuset
SupertGode nyhende i dag If forsikring tek det aller meste av rekninga for bytte av to nox-sensorar på Audien. Godt for budsjettet til hifikroken!
Gud forby!Godt å høre at budsjettet ikke ble fullstendig barbert! Kjipt å ende opp med noe slikt.
Vis vedlegget 917016
Det er detBerre for å få avklart, det er herifrå du har tenkt å spela jazzmusikk seint og tidleg? Vis vedlegget 918357
Eg skal klare å halde litt avstand til hjørne, men kjem nærare enn eg har hatt høgtalarar før. Nokre høgtalarar høver sikkert betre enn andre? Kjekt å gruble og spekulere litt også. Avgrensingane er fleire: tilgjengelige midlar, disponibelt areal m.m.^Betty Davis! Og Maceo Parker!
Ikke klem en høyttaler helt inn i hjørnet til høyre på tegningen. Vær god med deg selv nå.
Det er berre å ta kontakt!Trur eg må invitere meg på besøk til deg neste tur heimatt. Sjekke utsikta og mulighet for hifi...
Hei. Får ikkje flytta inn før tidlig i juni, så eg har ikkje personleg erfaring endå. Det skal vere godt isolert når det gjeld varme og lyd. Eg legg ved to bilete tatt frå prosjektet.Jmolnes.. He du fått sjekka korleis det er med tanke på lyd til nabo? Håmyra er definitivt en plass som eg tenke endel på.
Det blir spennende å se hva du lander på.Eg lovde for ei tid tilbake litt mål og bilete frå nye hifikroken. Har tatt nokre mål i alle fall Vis vedlegget 918986
Ser føre meg ein lav tv-benk ved vindauga mot balkongen. Høgtalarar enten på benk, eller stativ/golvståande på kvar side av benken. Føler meg nær ei løysing, men ikkje nær nok til å dele no.