Tweedjakke
Hi-Fi freak
Fabelaktig film (og hadde stått seg like bra utan prequels og sequels). God helg!Har henta meg ei øl, og ser ferdig ein klassikar frå slutten av syttitalet: Alien: Den 8. passasjer
Fabelaktig film (og hadde stått seg like bra utan prequels og sequels). God helg!Har henta meg ei øl, og ser ferdig ein klassikar frå slutten av syttitalet: Alien: Den 8. passasjer
Aldeles einig! God helg til deg ogsåFabelaktig film (og hadde stått seg like bra utan prequels og sequels). God helg!
Nyt kvelden!Vis vedlegget 1013206
Har henta meg ei øl, og ser ferdig ein klassikar frå slutten av syttitalet: Alien: Den 8. passasjer
Litt ymse musikk vert det utover kvelden. Ha ein fin kveld, folkens!
Ser at du nytter helgen og forhåpentlig vis med noe god musikk på pop anlegget . Ha en fortsatt herlig helg.
Nyt kvelden!
Hjertelig takk, karar! Ynskjer dykk det sameNyt kvelden Det gjør jeg
mvh
Overgangen til KEF og aktive høgtalarar er stor! Saknar både lyden og enkeltkomponentane frå forrige oppsett. Samstundes veit eg ikkje korleis det oppsettet hadde fungert her.Hvordan har overgangen gått fra Dali Euphonia og DCS/ConradJohnson elektronikk gått?
Savner du noe spesielt eller føles det i det store og det hele tilfredsstillende slik oppsettet er nå?
Ser ut som en nydelig plass å lytte til musikk
Det er på mange måter spennende og interessant å begynne helt på nytt igjen med noe helt annet. Med erfaringen du har med forrige anlegg, og nye med det du har nå, så får du jo muligheten til å skreddersy enda mer etter eget smak og behag i lyden fremover, alt har sin tid. Ønsker deg lykke til videre på lyd-reisen! Å kult å få bli med!Det fungerer tilfredsstillande enn så lenge, men det kjem andre ting på plass med tida!
Takk for tipset. Hadde denne modellen før eg kjøpte Euphonia. Har sikta meg inn på nokre alternativ, men det vert nok ikkje Dali.Kom igjen slå til.
Dali helicon 400 mk1 | FINN torget
For sale dali helicon 400 mk1, very good condition, if you intrusting please contact me on finn. I can deliver speakers from stavanger to oslo or from oslo to bergen.www.finn.no
Vert veldig artig å sjå kva du endar opp med, medPlanlegging av nytt anlegg er godt i gang, men har god tid….må spare litt først!
Er spent sjølVert veldig artig å sjå kva du endar opp med, med
1) både erfaring med klassisk boutique-hi-fi (dCS/CJ) og aktive, moderne ting og
2) ei moderne, lita stove med store, reflekterande glasflater.
Eg skulle tru det siste disponerte for moderne påfunn, men kven veit?
Slett ikkje, det spøkelset har ikkje sove på nokre år!Beklager hvis det var jeg som vekket oppgraderingsspøkelset
Å det er skummelt når det virkelig begynner å røre på seg.Slett ikkje, det spøkelset har ikkje sove på nokre år!
Ojojoj!!! Det der er en nyyyydelig plate!Vis vedlegget 1039667
Siste arbeidshelg før ferie er over. Komande fredag går eg ut i fire veker ferie. No er det tid for litt jazz og eit par kalde øl. God natt til de som er innom