Eirik84
Hi-Fi freak
Ja veldig god rytme i både den og "They dont care about us".Joey: Noe bedre. Men prøv MJs "Stranger In Moscow"..Den tror jeg du vil like..
Ja veldig god rytme i både den og "They dont care about us".Joey: Noe bedre. Men prøv MJs "Stranger In Moscow"..Den tror jeg du vil like..
Ja litt liv her hehe . ja stuen er temmelig grei med lyden så ja har det flott her. Ja jeg må begrense musikken litt her ,men da er det ennå bedre når en kan frese sikkelig på igjenKjekt å se at det er liv i gutten! Gratulerer med nytt hjem, Joey! Fått nye naboer å skremme vekk?
Jeg har et teppe med sofaen og borde kansje slege ut et til forand annleggetSer knall ut det der, grattis med ny stue. Sleng et stort teppe på gulvet mellom sofaen og høyttalerne også, så blir lyden muligens enda bedre.
ja jeg har litt vibrasjoner og sånn så det vil jeg ha vekk skal få tak på et teppe mulig det kan jevne det ennå bedre ,men er temmelig happy med lyden^Er ialllfall ikke usannsynlig at det kan hjelpe litt på refleksjonene fra gulvet mellom høyttalerne og lytteposisjon med et teppe der.
Her er litt som jeg har gjort i taket hos meg!Noen som har tips ting akustikk i tak?
jeg må dempe mellomregister litt så jeg kan flate det litt bedre ut der
Jada ser greit ut JoeyGenialt er rett order her det så jeklig bra ut også
Ja det ser veldig proft ut så her fikk e noe og gruble påJada ser greit ut JoeyGenialt er rett order her det så jeklig bra ut også
Fikk litt hjelp av blikkenslager til noe av kantene rundt.
Mvh: Espen L
Å dempe ulineært er ennå mer tullEt teppe på gulet og Rockfon Master. i taket og kansje noe akustikk der høytalere reflekte i side veggen så er jeg good ? Jeg nekter og overdempe mer en nødvedig det er så tull
Hvordan fungerer xpa-3 på opticom.
Fin størrelse på rommet ditt, flott anlegg
Oki ja da venter jeg også og ser på den nye serien men annbefaler en preamp med varme til emotiva den er veldig hissig utenEr veldig i tenkeboksen selv når det gjelder xpa-1 ja! Men de har kommet med en ny dr serie.... Tenkte å vente litt for å høre hva de sier om den.... Samme pris og effekt, men klasse d
Høres unødvendig komplisert ut i forhold til ren foobar, jriver eller roon, som også tilbyr bit perfect playback.Hei Jeg vil dele det jeg gjør med playback i windows kansje det kan være til nytte for noen
Jeg bruker Jplay Asio Bridge og Fidelity og avspiller dette i aimp tips det gjør veldig mye med lyden!
Hehe tja nå har jeg vært igjen om en del linux versjonen ubuntu studio og noen andre distrub og mac og windows. Mac foretrekker jeg ble best lyd der.Høres unødvendig komplisert ut i forhold til ren foobar, jriver eller roon, som også tilbyr bit perfect playback.Hei Jeg vil dele det jeg gjør med playback i windows kansje det kan være til nytte for noen
Jeg bruker Jplay Asio Bridge og Fidelity og avspiller dette i aimp tips det gjør veldig mye med lyden!
?Ingenting å sitte på, og stereoanlegg og kandelaber fastskrudd til veggene? Hva er det du holder på med, Joey?
Har snudd bildene nå, din luring.?Ingenting å sitte på, og stereoanlegg og kandelaber fastskrudd til veggene? Hva er det du holder på med, Joey?
var ikke det greit d?
Haha ..Har snudd bildene nå, din luring.?Ingenting å sitte på, og stereoanlegg og kandelaber fastskrudd til veggene? Hva er det du holder på med, Joey?
var ikke det greit d?