Kom over en halv kilo glødet finsølv i posten i går.Fader for en kabel du har laget forresten, liker den veldig godt
Takker så mye for det , det var hyggelig sagt
det høres spennende ut har du testet samme kabel, men med 4 tvinnet sammen ? og hva gjør det i tilfelle med lyden kontra den jeg låner ?Kom over en halv kilo glødet finsølv i posten i går.Fader for en kabel du har laget forresten, liker den veldig godt
Blir nok snart noe mer du kan prøve.
sant detDu tenker sikkert på to ledere til hver pol?
Jeg har ikke forsøkt det, men jeg mener nok å ha lest at det ikke er nødvendig med noe større tverrsnitt på signalkabler i.o.m. det er såpass svake signaler. Til riaa som du tester på skal det uansett ikke være nødvendig. Bare kikk på armkablene dine.
Koster såklart ikke allverden å gå opp til 0,8 mm isteden, men jeg tror ikke det heller vil gi noe forskjell.
Så langt har jeg hørt på LMC og et par andre som lager selv. Alt de har hostet opp så langt stemmer med hva jeg har erfart, så hvorfor finne opp hjulet pånytt? Er altfor lat og bedagelig til å prøve ut det som de allerede har prøvd.
I like måte , kos degGo hælj til musikkelskere !!
Enjoy Life
/JR
Ja det var ganske stivt! Det ble plutselig ganske uaktueltda blir det ikke en slik kiss boks på meg i første omgang ihvertfall, fikk tilbud om å forskuddsbetale for herligheten igår, som forøvrig veier omtrent 25 kg, prisen likte jeg ikke noe særlig, 1250 pund, med moms og slikt da så tipper man kanskje 15 k til slutt
jeg holder på om dagen, er ikke helt sikker på om den er helt innspillt, synes den forsatt forandrer seg noe, og jeg er fornøyd med lyden sålangt, letteste for meg er å sammenligne med jelco/zyx, og aida komboen er noe mer gjennomsiktig/oppløst, som tidligere sagt, føler jeco komboen spiller med litt bredere penselHar du fått spilt inn Aida'n din, Jokris?
Inntrykk?
har noen av de pd fra WASP , mye bra musikk har de ogsåDenne var populær blant gutta i sin tid husker jeg
Vis vedlegget 254300 Vis vedlegget 254301 Vis vedlegget 254302
dessverre, fryktet egentlig det på forhånd men levde en stund i håpet om en levelig prisJa det var ganske stivt! Det ble plutselig ganske uaktueltda blir det ikke en slik kiss boks på meg i første omgang ihvertfall, fikk tilbud om å forskuddsbetale for herligheten igår, som forøvrig veier omtrent 25 kg, prisen likte jeg ikke noe særlig, 1250 pund, med moms og slikt da så tipper man kanskje 15 k til slutt
Sånn passe. VPI Classic skal spille med stort driv og engasjement. Min er ikke der ennå.jeg holder på om dagen, er ikke helt sikker på om den er helt innspillt, synes den forsatt forandrer seg noe, og jeg er fornøyd med lyden sålangt, letteste for meg er å sammenligne med jelco/zyx, og aida komboen er noe mer gjennomsiktig/oppløst, som tidligere sagt, føler jeco komboen spiller med litt bredere penselHar du fått spilt inn Aida'n din, Jokris?
Inntrykk?
har i så måte to alternativer som ikke spiller likt og det var vel noe av målet
hvordan går med det med deg og din nye spiller ?
Terje og Terje leverer varene de blir spennende å se hva du havner på , må seff be meg selv en tur engang også, vil gjerne høre på oppsettet dittSånn passe. VPI Classic skal spille med stort driv og engasjement. Min er ikke der ennå.jeg holder på om dagen, er ikke helt sikker på om den er helt innspillt, synes den forsatt forandrer seg noe, og jeg er fornøyd med lyden sålangt, letteste for meg er å sammenligne med jelco/zyx, og aida komboen er noe mer gjennomsiktig/oppløst, som tidligere sagt, føler jeco komboen spiller med litt bredere penselHar du fått spilt inn Aida'n din, Jokris?
Inntrykk?
har i så måte to alternativer som ikke spiller likt og det var vel noe av målet
hvordan går med det med deg og din nye spiller ?
Har vært hos Audioaktøren idag og levert Soundsmith Boheme og tok med hjem en Zephyr. Den passet armen mye bedre, så må gi den noen timer før jeg blir enig med meg sjæl.
Flott service hos Terje, eller hva?
Har aldri hilst på de før idag, men har inntrykk av at begge er skikkelige karer. Kanon.
Funker ikke Zephyr, må jeg opp en klasse til enten Aida eller kanskje jeg prøver meg på Kizeki.
Det skal rocke vilt her.
vil gjerne teste mer av de jeg , synes de passet veldig godt inn mellom riaa og pre herHar et par ledige phonokabler i sølv, hvis du er hypp på mer testing. 1 mtr lange.
Bruker du noe balansert så har jeg det liggende også.
Har vært produktiv et par dager nå serru.
jeg bruker kun rca kabler på oppsettet her, vil gjerne få lov til å bestille litt kabel fra deg når det passer seg, har blitt glad i de på kort tidDe jeg har er ikke skjermet, så de passer ikke fra platespiller til riaa, da de plukker opp støy. Har noe skjermet på gang snart.
Bare si ifra hva du har behov for.
Har disse liggende
2 rca på 1mtr,
1 xlr på 1mtr
1 xlr på 2mtr
Nysgjerrig på Soundsmith, et par runder med dem i hula til Rudi, har ikke gjort meg mindre nysgjerrig heller.Sånn passe. VPI Classic skal spille med stort driv og engasjement. Min er ikke der ennå.
Har vært hos Audioaktøren idag og levert Soundsmith Boheme og tok med hjem en Zephyr. Den passet armen mye bedre, så må gi den noen timer før jeg blir enig med meg sjæl.
Flott service hos Terje, eller hva?
Har aldri hilst på de før idag, men har inntrykk av at begge er skikkelige karer. Kanon.