Takk for det , har hatt litt problemer etter jeg fikk covid for 3 mnd siden, nå er det hjerte problemer
Takk for det , har hatt litt problemer etter jeg fikk covid for 3 mnd siden, nå er det hjerte problemer
Neida aldri bra , og bok en gang takkIkke bra i det hele tatt men igjen må du ha god bedring
mvh
Takk for det , nei får ikke håpe det men det alltid risk når de skal inn i hjertetHuffda, jokris.
Dette hørtes da ikke bra ut.
Håper det ikke er veldig alvorlig.
God bedring.
Godt å høre det er liv i mannenDa skjer det noe i oppsettet her iløpet av juni , fått lagt inn ny kurs til anlegget , har da en separat og en kurs jeg kan koble alt ikke stereo relatert på.
Ellers så har jeg vært på utkikk etter ny streamer , men etter mye frem og tilbake så velger jeg å gå for en server løsning ,Innuos Zen mk3 med 4tb
Tror det skal bli bra , da blir det å rippe cd samlingen en gang til
virker som plug and play løsning som dekker det meste , og kan alltids huke på en ren streamer i fremtiden også
F.eks de nye Innuos modellene som kommer senere Iår
Takk for det , er på bedringens vei tror jegGodt å høre det er liv i mannen
mvh
det er fult mulig , blir å legge en del rett over fra Nas , men cd skal jeg bla igjennom over tid å rippe manuelt, tar 5 min pr cd og trenger bare å skyve inn og ta ut , resten gjør innuosBør vel være mulig å kopiere det du allerede har rippet, så du slipper å gjøre jobben en gang til ?
Litt som Kinderegg disse innuos, alle omtaler jeg finner , og det er ganske mange, gir utrykk av en analog lyd fra ett digitalt drivverk/serverBlir spennende å høre hva du synes om streamern etter hvert
Ja, det er jeg, har ikke tenkt tanken på å bytte de ut , og det er ett godt tegnLike fornøyd med Triton?