I dag var vi innom KJ West One i London arvtageren og undertegnede.
En butikk det alltid spennende å sette sine føtter innom.
Man vet aldri hvilke godsaker de har fått inn siden sist.
Nå skal det sises først som sist at lyttekommentarer blir det svært lite av...
Da jeg aldri i mitt liv har følt meg så lite velkommen i en butikk noen gang, som akkurat dette besøket.
(Har besøkt butikken ved tidligere anledninger med svært positive inntrykk av de ansatte)
Når til og med en 11-åring stiller spørsmålstegn ved oppførsel og at personen tydligvis ikke ønsker oss inne i butikken. Forteller dette egentlig om opplevelsen godt.
Jeg valgte til slutt og overse personen fullstendig og i alle fall knipse noen bilder nede i krypten, før vi fikk beskjed om å gå opp.
KJ har ett rikt utvalg utstilt i alle prisklasser,kategorier og merker de fører. (Magico,SF,Focal,Wilson,MAS,Mc.tosh,Devialet osv.
Vis vedlegget 483790
Mye Focal KJ tar inn. Junior her sammen med ett sett Grand Utopia EM (Stella og Diablo var også inne)
Vis vedlegget 483791
Nede i krypten sto det 3 søsken Magico på rekke og rad...Splitter nye A3,S3 mk2 og M3!
Ellers var det både SF Il Cremonses, Wilson Sasha 2 og Wilson Alexia oppstilt. MAS Progression Mono, Mcintosh 1,2kw blokker og Dcs elektronikk. Av Vinylrigger skinte Kronos og Vertere Rg-1 på rack.
Rakk ikke å ta bilder av hele hovedoppsettet før vi som sagt ble henvist opp...
Vis vedlegget 483792