Ja det er en Chardonnay i ny kjølerHøres deilig ut! Ser ut som samme hvitvin som jeg ofte pleier å lugge med meg til kona. Chardonnay, men den kommer vel på andre druer også
Eller snitter Tipper jeg deler opp boksen litt. Det er fem dobbeltalbum. Kan bli litt ensformig, men lyden på disse er helt tippEn hel boks med Knopfler Passer det da ikke bedre med fyrstekake, portvin og slumreteppe Sorry, Jon, kunne ikke
dy meg
Ja alenejul i Sverige for oss i år. Med to av barna i helsevesenet og på jobb i julen ble det umulig å samle alle. I romjulen kommer bonus barnebarn på besøk. Riktig god jul til deg også GrumpyNorsk jul i Sverige?
Kos dere og ha en riktig god jul.
Tusen takk motoren. Og en riktig god jul til deg ogsåHa en riktig fin jule feiring Jon
mvh
Ja den koser seg her borte. Gjør en strålende jobb med svensk musikkFint og se att riaa'n til min beste kompis har fått ett fint sted og spille
Ja og jeg synes lyden på denne fra 2014 er god. Sitter og hører bonus konsertopptaket fra Paris 1969 nå. Spilles nok litt sjeldnere enn orginal albumetOg ei ordentlig plate
Jeg har den samme. Den er veldig god.Ja og jeg synes lyden på denne fra 2014 er god. Sitter og hører bonus konsertopptaket fra Paris 1969 nå. Spilles nok litt sjeldnere enn orginal albumet
Grillvær - på kølabånn .Endelig hjemmehelg og grillvær.
Spiste inne Og hadde boblejakke ved grillen, men vår er vårGrillvær - på kølabånn .
Må være med boblejakke, votter og lue det da.
Det kom jo snøfjoner i Oslo for et par timer siden.