janhella skrev:
Viking skrev:
Når sant skal sies, så gjør Prime det jeg savner, i store monn i Odders oppsett slik at dette er SVÆRT systemavhengig
Der gir Prime mer av absolutt alt
Virker som du vil bytte, men ikke vil ta deg råd eller prioritere det.... fikk ihvertfall en følelse av det etter å ha lest tråden din, selv om du tappert forsøkte å ta intermezzoen tilbaken som ener, kjøpte jeg ikke helt den ;D
Der tar du feil, jeg prøver å få frem at Jorma Prime er svært god og at forskjellene ikke er enorme, men at jeg liker mine "gamle" kabler best. Enkelt og greit, hadde Prime vært best så hadde jeg skrevet dette i klartekst
Jeg skriver kun min mening janhella og da foretrekker jeg ikke tolkninger av det jeg skriver på syltynt grunnlag
Poenget er at startinnlegget er skrevet etter at Prime hadde spilt 3 timer i mitt oppsett. Der jeg konkluderer med at Intermezzo er best ble skrevet etter en lang kveld der jeg også byttet tilbake fra Prime til Intermezzo. har du aldri byttet tilbake og funnet ut at det nye og "store" ikke er så gromt ved oppkobling av det gamle?