Etter i underkant av to ukers lyttetid, så er jeg òg hjertens fornøyd med min Cellino og TR 2.6 arm, Vermin. Pr. idag så spiller jeg på en Shelter 201 - jeg kostet på meg det - siden jeg fikk den så billig på samme kjøpet. Inntrykket så langt er som sagt veldig bra. Mer "kropp nedover" enn det jeg er vant med - noe som skyldes drivverket like mye som p-u, antar jeg.Vermin skrev:Gratulerer med en vanvittig fet spiller EiK
Min er en Cellino med TR2.6 arm og Grado The Reference PU.
Valgte aluminiumstallerken på min 8)
Gratulerer anekdoten, en kanllgod spiller.anekdoten skrev:Etter i underkant av to ukers lyttetid, så er jeg òg hjertens fornøyd med min Cellino og TR 2.6 arm, Vermin. Pr. idag så spiller jeg på en Shelter 201 - jeg kostet på meg det - siden jeg fikk den så billig på samme kjøpet. Inntrykket så langt er som sagt veldig bra. Mer "kropp nedover" enn det jeg er vant med - noe som skyldes drivverket like mye som p-u, antar jeg.Vermin skrev:Gratulerer med en vanvittig fet spiller EiK
Men ... jeg har en Grado Reference Sonata liggende etter Thorens´n. Og nå er jeg nysgjerrig. Hvordan oppfører din Grado seg i drivverket? Jeg har ikke villet byttet ennå, jeg skal gi Shelter´n en real sjanse først, la den få spille seg godt inn. Men jeg må si jeg er veldig spent på denne Grado´n ... vi snakker tross alt om en MM til 5 lapper her
Vel, hadde satt pris på om du la igjen en kommentar på det overnevnte, Vermin!! ;D
Jo, Vermin, jeg skulle så gjerne ha lagt ut bilde av både drivverket og av div. annet utstyr jeg har - men det lar seg rett og slett ikke gjøre. Når jeg prøver å legge ut noe, det være seg "til salgs" eller slik som nå, så får jeg bestandig opp en melding om at bildet er for stort eller at det oppsto en feil under forespurte oppgave. Så derfor orker jeg ikke å prøve mer ... :-\ Irriterende. Jeg må sikkert forminske størrelsen på bildene osv. men jeg har ikke orket og satt meg inni denne problematikken ennå. Sånne ting kjeder meg - dill dall og mikk makk, nei.Vermin skrev:Gratulerer anekdoten, en kanllgod spiller.anekdoten skrev:Etter i underkant av to ukers lyttetid, så er jeg òg hjertens fornøyd med min Cellino og TR 2.6 arm, Vermin. Pr. idag så spiller jeg på en Shelter 201 - jeg kostet på meg det - siden jeg fikk den så billig på samme kjøpet. Inntrykket så langt er som sagt veldig bra. Mer "kropp nedover" enn det jeg er vant med - noe som skyldes drivverket like mye som p-u, antar jeg.Vermin skrev:Gratulerer med en vanvittig fet spiller EiK
Men ... jeg har en Grado Reference Sonata liggende etter Thorens´n. Og nå er jeg nysgjerrig. Hvordan oppfører din Grado seg i drivverket? Jeg har ikke villet byttet ennå, jeg skal gi Shelter´n en real sjanse først, la den få spille seg godt inn. Men jeg må si jeg er veldig spent på denne Grado´n ... vi snakker tross alt om en MM til 5 lapper her
Vel, hadde satt pris på om du la igjen en kommentar på det overnevnte, Vermin!! ;D
Jeg er veldig fornøyd med Gradoen, den spiller med mye kropp og det låter VELDIG analogt. Jeg har jo per nå ingen andre pick-uper og teste i verket så hvordan det hele ville utartet seg med en annen vet jeg ikke. Men totalt sett låter det knall
Ville gjerne sett bilder av din også? ;D
Heianekdoten skrev:Jo, Vermin, jeg skulle så gjerne ha lagt ut bilde av både drivverket og av div. annet utstyr jeg har - men det lar seg rett og slett ikke gjøre. Når jeg prøver å legge ut noe, det være seg "til salgs" eller slik som nå, så får jeg bestandig opp en melding om at bildet er for stort eller at det oppsto en feil under forespurte oppgave. Så derfor orker jeg ikke å prøve mer ... :-\ Irriterende. Jeg må sikkert forminske størrelsen på bildene osv. men jeg har ikke orket og satt meg inni denne problematikken ennå. Sånne ting kjeder meg - dill dall og mikk makk, nei.Vermin skrev:Gratulerer anekdoten, en kanllgod spiller.anekdoten skrev:Etter i underkant av to ukers lyttetid, så er jeg òg hjertens fornøyd med min Cellino og TR 2.6 arm, Vermin. Pr. idag så spiller jeg på en Shelter 201 - jeg kostet på meg det - siden jeg fikk den så billig på samme kjøpet. Inntrykket så langt er som sagt veldig bra. Mer "kropp nedover" enn det jeg er vant med - noe som skyldes drivverket like mye som p-u, antar jeg.Vermin skrev:Gratulerer med en vanvittig fet spiller EiK
Jeg er veldig fornøyd med Gradoen, den spiller med mye kropp og det låter VELDIG analogt. Jeg har jo per nå ingen andre pick-uper og teste i verket så hvordan det hele ville utartet seg med en annen vet jeg ikke. Men totalt sett låter det knall
Ville gjerne sett bilder av din også? ;D
Så bær over meg .
Kan jo alltids sende noen bilder til deg privat på mail, Vermin, hvis du vil - og da kan jo du legge dem ut for meg. Eller ... blir det bare dumt ...
Bilder skal me få til når den tid kjem. Eit par veker til så er den nok på plass i stova.kaap skrev:Den var ny ja... kanskje den med "feteste" utseende fra TR jeg har sett så langt..
Regner med det kommer bilder når den er i hus......................
Hei JanGrumpy skrev:Gratulerer TAF med ny mattsort 20 kilos TR Dark Star.
- Den oser kraft, mystikk og timer med pur spillerglede.
/-Jan P.
Til tross for at Trans Rotor har svært god stabilitet i motorene - også den som står i din Bjørn,bjornendrestad skrev:JR Trans Rotor KONSTANT STUDIO lurer på om den har noe for seg i forhold til den som følger med orginalt, fordel er jo slippe og skifter spor til reima. Foruten det ?
Halloen folkens.ssm skrev:Apollon er en flott men dyr spiller , den spiller jo også svært bra.
Den nye modellen dark star ser flott ut....fint rotasjonsbilde på linken over her,.
Blir spennede med "livebilder" fra din TAF----håper den runder hjørnet snart , tolmodig har du vært , det svarer seg sikkert.....
Nesten som Audionotekunder .....man venter og venter , men gleder seg som en unge.
Espen
Tja for 2 mill burde det kanskje være såpass mye? :EiK skrev:Mye crom her til nesten 2.mill........ :