Har sett noe live opptak fra nyere tid, de begynner å bli riktig gamle. Stas blir det uansett prøvde å få sett dem da de hadde sluppet angel of retribution, men fikk ingen med meg. Nå har jeg klart å fått med meg en kompis, selv om han ikke er fan riktignokSå de i Oslo for en del år siden. Var kult å se de (første gang for min del). Var dobbeltkonsert med Def Leppard (også første gang for meg) så bra valuta for pengene. Husker bandet som solid men stemmen til Rob Halford ikke så solid. Stas var det uansett.
Skulle gjerne sett dem 1992, kanskje høydepunktet ti rob og jp?Skulle gjerne sett dem for 31 gang, men det passer ikke denne gang. Ett fantastisk live band.
For gamlisene er det fort vokalen det ryker på. Spesielt i det leiet der Rob Halford normalt holder seg. Han får det bare ikke til live, og det er forståelig. Samme fenomen er grunnen til at jeg har sluttet å gå på konserter med DT, vokalisten er helt grusom - der er riktig nok grunnet en operasjon(?) og ikke alder, men uansett hva det er så høres det helt jævlig ut og det blir ekstra tydelig så kompetente i sitt fag som de andre i bandet er.Har sett noe live opptak fra nyere tid, de begynner å bli riktig gamle. Stas blir det uansett prøvde å få sett dem da de hadde sluppet angel of retribution, men fikk ingen med meg. Nå har jeg klart å fått med meg en kompis, selv om han ikke er fan riktignok
Jaha?For gamlisene er det fort vokalen det ryker på. Spesielt i det leiet der Rob Halford normalt holder seg. Han får det bare ikke til live, og det er forståelig. Samme fenomen er grunnen til at jeg har sluttet å gå på konserter med DT, vokalisten er helt grusom - der er riktig nok grunnet en operasjon(?) og ikke alder, men uansett hva det er så høres det helt jævlig ut og det blir ekstra tydelig så kompetente i sitt fag som de andre i bandet er.
Ikke så lenge siden jeg så JP og Leppard i Rektum, i følge internett ser det ut til å ha vært i 2015. Da var tyddeligvis Five Finger Death Punch oppvarming, det husker jeg ikke så enten var jeg ikke ankommet da eller så gjorde det ikke allverdens inntrykk den gang.
92, Angel Of Retribution og Rising In The East er 3 jeg har høyt på konsert lista.Har sett noe live opptak fra nyere tid, de begynner å bli riktig gamle. Stas blir det uansett prøvde å få sett dem da de hadde sluppet angel of retribution, men fikk ingen med meg. Nå har jeg klart å fått med meg en kompis, selv om han ikke er fan riktignok
Skulle gjerne sett dem 1992, kanskje høydepunktet ti rob og jp?
Dream Theater. Gudbenådede musikere. Ei kråke som ikke lengre kan synge.
Du var såpass kanakkas, at du knapt så dem i 2018 ?Så de på Painkiller-turneen i 1991, Sweden Rock 2018(?) og skal nå til tirsdag. Lave forventninger så da kan det gå godt
Hmm dette må sjekkes utDream Theater. Gudbenådede musikere. Ei kråke som ikke lengre kan synge.
Jeg tar det så det kommer jeg, må uansett få med meg et stykke musikkhistorie. Hjertelig velkomne her påSå de på Painkiller-turneen i 1991, Sweden Rock 2018(?) og skal nå til tirsdag. Lave forventninger så da kan det gå godt
Er progrock så ikke alles kopp te og ganske fjernt fra Priest forsåvidt. Men er vel kanskje det største progrock-bandet i den tyngre ende der ute og har holdt det gående rimelig lenge.Hmm dette må sjekkes ut
Slippe å høre god musikk?? Tror nok jeg hører GnR selv ogsåJeg bor to km unna i luftlinje fra sr-bank arena, så jeg får håpe seg slipper å høre noe. Verre er det med guns n' roses - der bor jeg en km unna, så der er jeg redd for at jeg hører all skrikingen til Axl...
De to første platene til Judas Priest er vel en slags prog rock; Rocka Rolla og Sad Wings of Destiny. Spesielt den sistnevnte er bra! JP endret seg veldig ved Stained Glass synes jeg.Er progrock så ikke alles kopp te og ganske fjernt fra Priest forsåvidt. Men er vel kanskje det største progrock-bandet i den tyngre ende der ute og har holdt det gående rimelig lenge.