Hvordan i all verden klarte du å skrive siste innlegget osten? Siste jeg vet så satt du med en konjakk og kosa deg,
Uansett, dette anlegget som Relløm presanterte i dag var meget godt, men jeg savner faktisk de T+A høyttalerene da jeg synest de hørtest bedre ut på det siste møtet jeg var på.
Maten idag var meget bra, den surkålen er nok den beste jeg har smakt, konjakken var like etter.
Jeg håper at de to nye medlemmene ikke har blitt skremt av den useriøsiteten vi har i denne klubben og at de blir som å regne som faste medlemmer. For vi trenger de typene vi møtte idag/kveld.
At vi har fått 2 nye medlemmer idag betyr mye for oss, spes om dere blir aktive medlemmer, vi har nok av de som stiller på ett treff for å så trekke seg,
For dere nye, vi er nok ikke de mest seriøse her inne, men vi har det meget hyggelig der det sosiale teller like mye som det annleggmesige. Det er en grunn til at andre klubber ikke liker oss.... :
Jeg håper da på at en av de to stiller sin kåk og sitt anlegg for besøk neste gang.
Mvh Peter