Hvem holder årets julebord?
Oj, fikk øye på denne tråden i dag. Her var det jammen dårlig respons
Jeg lufter et par tanker rundt dette:
Hvor mange pleier det å være på disse julebordene?
Når tenker man at det skal avholdes?
Mat, er det mulighet for at alle tar med seg litt julemat og drikke, så varmer vi opp maten og bare setter på bordet? (da tenker jeg alle deler alt?)
Jeg kunne godt tenkt meg å ta på meg denne oppgaven. Men, antallet deltagere er det som bekymrer meg mest.
Mvh
Lars
Hei Lars, fint navn du har...
På julebordet pleier vi å vere en 7,8,9 personer. Litt opp og ned, og vi er ikke så mange i denne klubben vår. Har noen som er svært ative og noen som er mindre aktive.
Vi pleier vel å ha julebordene på en lørdags ettermiddag, tidlig kveld, slik at vi har en dag å komme oss på før hverdagen kommer på mandagen. Hvilken tid må være opp til verten. Så får da andre tilpasse seg så godt som mulig. Er veldig vanskelig å få med alle, da neon kan den ene dagen og noen kan ikke , men slik er det alltid.
Vi har hatt julebord fra tidlig november til starten på januar.
Da spiser vi et par timer. Om SteinOst, Johnnygrandis, og undertegnede kommer så må man beregne doble og tredoble porsjoner. Vidarje trenger 3 porsjoner. ;D De andre er høflige og går gjerne sultne derfra...
Spleiselag kan vi jo sikkert få til. Har pleid å være slik at verten står for mat, og så tar gjester med seg det som skal være i glasset. Siden vi har ulike preferanser der, slik som på hifi biten.
Så må vi jo ha en tur i sweetspot, og så har vi det morro utover kvelden. Det er vel det sosiale som, er den viktigste faktoren. Slik det alltid er hos oss.
Og ja, vi må ha kake. Hjemmelaga.
Uansett så er det hyggelig at du trer frem og kan ta på deg dette, forslår at du legger ut noen datoer som passer deg. Så får vi andre innpasse oss så godt som mulig og så tar vi den kvelden det er flest påmeldte.
Mvh Peter