Julebord 2014

Muteki

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.11.2010
Antall liker
38
Torget vurderinger
2
Fult i bilen Vidar? Om ikke så tar jeg en taxi jeg!

Er det ikke lov til å ta med litt fransk heavy metal Lars?!?!!?!

Muteki

EHED

Bransjeaktør
Ble medlem
15.03.2010
Antall liker
258
Sted
Nordby
Torget vurderinger
3
Dette ser ut til å bli en skikkelig fest i Skedsmo-ånd!

Skulle gjerne vært med, men ble slått ut av influensa i jula og går på peniccilin akkurat nå.

Kos dere så mye og til verten så er det en livaaaaat, men veldig hyggelig gjeng, så dette kommer til å gå veldig bra.
Bare ikke la OB-BB sitte for nærme noen i en sofa - han er litt redd for det :)

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Antall liker
1.721
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Muteki
Hehe, hvis det er det eneste franske du tar med, så ok. Nei da, ta med hva dere vil dere, jeg bare nevner at selv hører jeg ikke på noe form for heavy, så jeg tror kanskje ikke de komponentene jeg har satt sammen er det beste for det.

Litt musikk historie om meg og min smak:

I 1973 var jeg 13 år, og kjøpte jeg meg mine 2 første LP plater, og det var Elton John's Yellow Brick Road og Pink Floyd's Dark Side of The Moon.Det fortsatte med Cat Stevens, Neil Young og James Taylor, deretter med grupper som ELO, Supertramp, 10CC,og Barcley James Harvest. Siden den gang har jeg desverre nesten grodd fast i de sjangerne.
Jeg har prøvd å høre på Heavy metal mange ganger, men hører sjelden lenge av gangen før jeg "skipper" over til noe annet.
Av andre stilarter er vel Prog-Rock den som fenger meg mest, med grupper som Porcupine Tree, Camel, Alan Parson's Project, Gov't Mule, Kansas, Manfred Mann's Earth Band, Genesis osv....

Men, jeg hører på mye annet også, det er bare det at jeg stadig faller tilbake på gruppen over :)

Lars

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.646
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Jaja, får trent litt før jeg drar herfra. Fyttigrisen det er snøkaos her....

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Antall liker
1.721
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
En liten opplysning:

Hvis noen skulle dukke opp før kl 18, så er jeg sannsynligvis ikke hjemme. Jeg skal kjøre Henne ned til en venninne ved Skedsmo kirke kl 17 30. Så fortvil ikke hvis dere skulle møte en stengt dør!

PS: Retep, jeg har vært ute 3 ganger i dag og måkt gårdsplassen. Så fortvil ikke, du er ikke alene;)
mvh
Lars

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.646
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Banker bare på til noen åpner vi... Om det er fra innsiden eller utsiden spiller liten rolle...
Nei 2-3 låter til med DumDum Boys, så må jeg vel ut.

thohaug

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.02.2014
Antall liker
1.841
Sted
Fetsund
Er ikke bare dere som måker. Det er kaos hos oss også. Reiser fra Drammen nå, og det er like mye snø her om det er noe trøst.. Blir mye måking idag. Jeg stoler blindt på Peter når det kommer til musikk, ettersom jeg og han er relativt like i smaken. Gleder meg til å se dere alle etterpå!

vidarje

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2009
Antall liker
3.881
Sted
Rasta
Torget vurderinger
1
Dessverre, fire voksne karer fyller opp en liten Yaris.
Fult i bilen Vidar? Om ikke så tar jeg en taxi jeg!

Muteki

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.646
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Kjenner at apetitten kommer smygende.. Glemte igjen hjemmebrenten så jeg får stole på at husverten har noe jeg liker blant alle de filene sine...

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.646
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Da er det bare å si ifra når du er utenfor togstasjonen Vidar.

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.646
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Da var jeg den første som dro fra julebordet for 2014

Du må hilse kokken å si at maten var utmerket og kaka var skjeldent god.

Jeg vil også gi litt skryt til verten som åpna dørene for 9 helt ukjente personer. Jeg synes det var tøft gjort.

Håper også at du synes vi var en hyggelig gjeng som kanskje er verdt litt tid innimellom...

Og naturligvis måtte OB-BB dra historien om motorsag. Jeg lo like mye må som sist.

Takker herved for fremmøte og håper det blir mange møter i 2015

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.646
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Og om du skulle ha noe hjelp med det nye lytterommet så må du bare si ifra, er flere i klubben som holder på med simuleringer og romtuning.

John_Harald

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2002
Antall liker
1.855
Sted
Sørumsand
Torget vurderinger
5
Sist redigert:

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Antall liker
1.721
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Takk for et hyggelig julebord med flotte deltagere. Føler at det var vellykket, med god mat (takket være Henne) og godt drikke.
Morsomt å bli kjent med en så fin gjeng. Det blir nok en del "hjemme hos" besøk av meg fremover.
Jeg tar selvfølgelig i mot hjelp ved bygging av rommet som jeg har planer om å få ferdig i løpet av 2015. Skjønte fort at det var mye kompetanse innen akustikk og demping i denne gjengen. Selv er jeg nok flinkere med praktisk gjennomomføring av det konstruksjonsmessige, enn det overnevnte.

Dette fristet til gjentagelse.

Mvh
Lars

nikosidis

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.03.2007
Antall liker
251
Torget vurderinger
16
Takk for meget hyggelig julebord. Ser frem til neste treff. Kanskje hos Thomas i februar ? Jeg har også lyst til å ha treff. Kanskje hos meg i april ?

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Antall liker
9.858
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Takk for en super kveld med dere.
Hilse henne å si att maten var nydelig.

Steinar.

vidarje

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2009
Antall liker
3.881
Sted
Rasta
Torget vurderinger
1
Takk til verten (og Henne) for kjempe god mat og hyggelig samvær! Veldig hyggelig å bli litt kjent med en nerd til:) Blir spennende med det nye rommet, ikke mange som har mulighet til å lage et så stort dedikert lytterom/kino.

Vidar

OB-BB

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Antall liker
7.999
Hei Gutter
Takk for invitasjonen, Lars og et møte med en sympatisk mangfold av feststemte kropper og stort fokus på lyd på en sen lørdagskveld.
Beklager sterkt at undertegnede ike greide å stille med godt nok fokusert fokus på dette og trakk inn andre av livets sider.

For de som ikke kjenner til mitt familieforhold (eller kanskje mangel på det) synes jeg at det er på sin plass å signalere at Henne, som er omtalt ovenfor ikke en min Henne, men en annen med samme navn.

BB

thohaug

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.02.2014
Antall liker
1.841
Sted
Fetsund
Må si tusen takk til verten og henne for godt selskap og fantastisk mat. Alltid morsomt å stifte nye bekjentskaper med hifi nerder! :D
Blir morsomt å følge med når det nye rommet skal bygges. Det finnes store muligheter der!

-Thomas

Muteki

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.11.2010
Antall liker
38
Torget vurderinger
2
Takker så mye for en konge aften med mye god mat og godt selskap! Helt konge at du turte drasse alle disse folka inn i huset ditt Lars :p

Atle

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Antall liker
1.721
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Takker igjen for skryt alle sammen! Med en så fin gjeng var det helt uproblematisk. Fikk jo visse hint av BB om hvordan denne gjengen var, så jeg følte meg rimelig trygg på at det ville gå bra:)

mvh
Lars

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Antall liker
1.721
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Hei Gutter
Takk for invitasjonen,
For de som ikke kjenner til mitt familieforhold (eller kanskje mangel på det) synes jeg at det er på sin plass å signalere at Henne, som er omtalt ovenfor ikke en min Henne, men en annen med samme navn.

BB
Jeg ser nå at jeg heller skulle ha kalt min Henne for Henne i 2'ern eller Henne 2, men føler at det også blir litt feil, så heretter kaller jeg henne for Hun.:)

vidarje

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2009
Antall liker
3.881
Sted
Rasta
Torget vurderinger
1
Da får du passe på å takke Hun for den gode maten og at vi fikk låne deg og huset i noen timer:) (Jeg som trodde at dere var så gode venner at dere hadde felles Henne;) ).

Topp Bunn