Da ver jeg hjemme igjen, ikke uten problem, men innendørs. Jeg takker alle som hadde mot til å stille opp og spes takk til nye Morten som hadde sitt første bekjentskap til Skedsmo Audio. Jeg håper ikke at du ble skremt av oss.
Vi snakket litt om hvor labert 2012 har vert for oss, og jeg håper at 2013 vil bli bedre, med flere treff og kanskje en del tema treff. BBF har sagt seg villig til å holde et OB treff der vi som vil kan bli med å bygge. Jeg kontakter ehad og håper han kan bidra med et akustikktreff der han kan forklare litt mere om akustikk og plassering av ulike remedier.
Jeg håper også at vi som er aktive i klubben kan ta på seg noen møter, BBR du har ikke hatt noe møte... Og jeg vil holde et møte når rommet på loftet er ferdig.
Vi manglet et spes medlem ideg, håper at er bra hos deg, og at armen snart er der den skal være. Du er savnet.
Takk til Kanari som serverte, sinnsjukt god mat. 3 retters hjemmelaget kjempe mat. Du kan jeggumed trylle på kjøkkenet. menyen var
Asparges med parma og serano og en hjemmelaget remulade,
Oskestek, med fløtegratinerte poteter, rosenkål, sopp og gukrot
Hjemmelaget Creme bruleè
Vi hadde det morro med en liten musikk quiz før jeg dro hjem.
Jeg håper at 2013 vil gi oss flere møter med denne standaren, ( ikke bli skrent her Morten) da jeg hadde det fryktelig morsomt.
Håper neste møte er rett rundt hjørnet.
Mvh Peter