juleeventyr..

marlboroman

Medlem
Ble medlem
14.05.2005
Innlegg
24
Antall liker
0
Vil her fortelle om mitt lille selvopplevde juleeventyr. Tiden før jul har vært meget hektisk pga oppussing i heimen. Vi har holdt på tidlig og seint, tilslutt nærmet det seg jul, og utrolig nok...! ferdig med prosjektet akkurat i tide til jul... Da sier min kone at nå kan du få lov til å dra til Jørgen i moss (dacapo hifi) og kjøpe de høytalerene du drømmer om, jeg var ikke vanskelig å be som dere sikkert skjønner. Lille julaften sto et par splitter nye Usher CP-6391 i stua... DET ER KONE Å HA DET!!!
 

bjarte3

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.02.2006
Innlegg
123
Antall liker
0
Skjønner at du ikke har de samme erfaringene som meg...
Det har du helt rett i. Min kone behager meg på andre måter enn å "la meg få lov" til å kjøpe kapitalvarer i hjemmet ;)
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.149
Torget vurderinger
7
Gratulerer med nye høyttalere. :)
 
K

Konrad_Johnsen

Gjest
Se der ja!! Mossing?

Grattis med nytt!

Da er det jo bare å invitere (f.eks meg) på en lytt? :D

Mvh
Rolf
 
L

Ludo

Gjest
Ah - det er jo lekre høyttalere ! Grattis så mye - du får nok mye glede av dem ja !!
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.273
Antall liker
6.651
Gratulerer med flotte høyttalere! Hvilken elektronikk bruker du til å fore dem?

Nesten som med meg det der. Men jeg klarte ikke å vente til jeg ble ferdig med oppussingen. Min interesse dreide seg om et par B&W 803D eller 805 signature. Men da jeg tok madamen med på hifiklubben sa hun; -Skal du først kjøpe bra høyttalere bør du finne noe bedre enn de der. og sånn ble det...
 

marlboroman

Medlem
Ble medlem
14.05.2005
Innlegg
24
Antall liker
0
etterhvert noen "hyggelige " tilbakemld. ser jeg.. Ikke mossing ,men fr.stad. De blir biampet av 2stk AW 100 og Ec`s pre fra den samme tiden(jeg er dårlig på typebetegnelser) NAD cd spiller et eller annet med bee tror jeg..?
 
Topp Bunn