Aha, dere sitter på gjerdet? ;DJa, enkelte er stort sett her for å krangle, i tillegg så har de nærvene utapå ? ingen særlig stilig kombo, men underholdende.
Aha, dere sitter på gjerdet? ;DJa, enkelte er stort sett her for å krangle, i tillegg så har de nærvene utapå ? ingen særlig stilig kombo, men underholdende.
Det var mer rimelig ja. OK, så til Linn-fjærer; hva er siste nytt?Mente overhodet ikke å påstå at du var i lomma på noen legemiddelfabrikanter, hva vet vel jeg om deg?
Siste nytt er vel intet nytt, har tatt kvelden hva Linnfjærjustering angår. Blir bare så irritert at jeg ikke får sove. Skal gå på med krum hals i morgen.Det var mer rimelig ja. OK, så til Linn-fjærer; hva er siste nytt?
Ser at Paulsen stadig er på utkikk etter en god krangel... men hvor er kompisene dine da Paulsen? Du kan da ikke krangle uten støtte fra de?
Mvh Vidar P
Nok en gang... kanskje en sobril (eller Alopam) til å runde av kvelden, og sikre nattesøven....?Siste nytt er vel intet nytt, har tatt kvelden hva Linnfjærjustering angår. Blir bare så irritert at jeg ikke får sove. Skal gå på med krum hals i morgen.
Om du fikser resepten så tar jeg heller en Zopiclone om det er greit for deg, er ikke narkoman heller...Nok en gang... kanskje en sobril (eller Alopam) til å runde av kvelden, og sikre nattesøven....?
Mvh Vidar P
Har spraya hylla med WD-40. Skal vente et par timer før jeg nærmer meg.hvordan går det med Target-hylla? Har den samme jeg,men det er ikke noe slags spikes på den,den ligger rett på stålet....
Har ei sandfyllt plate som står på PulsarPoints oppå der...
Når det gjelder fjerene så står den innstillt sånn noenlunde rett vil jeg tro,iallefall slik som jeg vil ha den... Dvs. at jeg liker lyden best når den har litt stramme fjærer med armbordet litt over plinth..
Vil tro at fjærenes alder har innvrkning på hvor høyt evt. spilleren er justert. Jo eldre fjærene er,jo mer må du skru opp fjærene....
Skulle tro at de siger litt sammen jo eldre de blir...
Leser jeg deg rett nå; anbefaler du oss som eier Linn Sondek å bytte ut til ProJect, f.eks en slik ProJect Debut som du har?Vil eller anbefale Pro-Ject.
Enkelt og greit. Det er bare å spille plater.
Man trenger knapt nok å vatre "riggen", langt mindre "sub-riggen"...
Ups!!Leser jeg deg rett nå; anbefaler du oss som eier Linn Sondek å bytte ut til ProJect, f.eks en slik ProJect Debut som du har?
Mvh Vidar P
Hehe, var jo litt god daUps!!
Denne var ikke god.... ;D
Jeg kan tilby Risperdal 8)Hmmm, her ser vi hva som skjer når ingen av Dualfansen melder seg på. Linnfansen begynner å krangle seg i mellom.
One Dual at daytake two Dual and call me in the morning
mvh
Ja, og som du vet blir gjerne en fjær til fem høns (er det ikke omtrent så mange fjærkre med Dual på forumet?).;D ;D ;D
Så mye har jeg ikke ledd på lenge. Denne tråden er et funn! Litt av et "cirkus" å eie en Linn !!!
Spørs om denne fjøla di er original fra Target. Jeg har også Target vegghylle og på den hylla er det festet en rund, flat metallplate der spikes'en treffer, mao. spikes'en er ikke i direkte kontakt med treverket.Er vel neppe kritisk. Men spikesene ER der allerede, og det er sådant lettvint å bruke de. De har dessuten høydejustering. Target hadde vel en plan med å benytte spikes under en tynn trefjøl.
Hvis du ser at smør gynger opp og ned har du sannsynligvis spist noe du burde holdt deg unna........Når man (dvs jeg) tapper akkurat mellom ytter og innertallerken, mellom spindel og armbase DA synes jeg den beveger seg som smør.
Er sannsynligvis fornøyd da.
"smør" er i dette tilfelle slang for at noe beveger seg som det skal. Noe ala "knott i ost"Hvis du ser at smør gynger opp og ned har du sannsynligvis spist noe du burde holdt deg unna........
Trodde kanskje du hadde kjøpt target-hylla brukt. I så fall har du ingen garanti for at forrige eier har sendt med en plate som ikke hører til hylla. Target leverte nemlig enten spikes som var butte til treplate uten metallplater og spikes som var spisse til treplate med metallplater....Forøvrig gikk Target konk for over 10 år siden.Selvfølgelig er Target-plata mi original. De kom vel på bedre tanker etter at slike som jeg klaga over at platespillere med ugjevn vektfordeling gjorde vatring vanskelig.
Blir ikke hele effekten med spikes borte når man setter sånne metallskiver på plata da? Blir jo ikke noe særlig kobling mellom plate og rack.
De har dukket opp igjen ser det ut som;Forøvrig gikk Target konk for over 10 år siden.
Aha! - jeg kjenner igjen denne traplaten. Hylla mi er litt annerledes - bare en etasje.Trodde kanskje du hadde kjøpt target-hylla brukt. I så fall har du ingen garanti for at forrige eier har sendt med en plate som ikke hører til hylla. Target leverte nemlig enten spikes som var butte til treplate uten metallplater og spikes som var spisse til treplate med metallplater....Forøvrig gikk Target konk for over 10 år siden.