Det hadde vært moro!Noen som husker hvilket nummer den Celiustesten var i? Fikk lyst til å finne den fram igjen, og mistenker at det huskes en smule kreativt her...
Det hadde vært moro!Noen som husker hvilket nummer den Celiustesten var i? Fikk lyst til å finne den fram igjen, og mistenker at det huskes en smule kreativt her...
Tror det var i slutten av 80 tallatDet hadde vært moro!Noen som husker hvilket nummer den Celiustesten var i? Fikk lyst til å finne den fram igjen, og mistenker at det huskes en smule kreativt her...Hukommelse er merkelige greier....8) Har for meg at det var på nittitallet en gang.....
Da har noen av dere også gått inn i bransjetrådene ser jeg.Det er gått for langt!
Vi har hørt nok nå, at det er svindel og høye priser.
Men når dere og går inn i en vennetråd å gjør narr av andre der, er det NOK!
Respekterer ikke Moderator og durer videre,
Det holder nå dere!!!
Oppføre dere!
Dette føles jo som å kjefter på småunger.. 13-14 åringer.
(Godt å få det ut)
Var du en av de, siden du reagere slik?Hold nå kjeft mann.
Da har noen av dere også gått inn i bransjetrådene ser jeg.Det er gått for langt!
Det holder nå dere!!!
Oppføre dere!
(Godt å få det ut)
Godt det et slettet.
Voks opp!
Det sier mye om hi-fi bransjen når bransjeaktørene ikke tåler å bli stilt helt legitime og kritiske spørsmål om sine produkters påståtte egenskaper. Det er faktisk nøyaktig det samme som skjer i alternativbransjen. En bransje man ikke vil sammenlignes med hvis ikke «tin-foil-hat» er foretrukket hodeplaggDa har noen av dere også gått inn i bransjetrådene ser jeg.Det er gått for langt!
Det holder nå dere!!!
Oppføre dere!
(Godt å få det ut)
Godt det et slettet.
Voks opp!
Forstår at du mener at High End er en slags pretensiøs form for HiFi fordi det er noen ‘svovelpredikanter’ der ute?Det har jaggu blitt en idiot hobby, HiFi var høy troverdighet etter forutsigbare mål for nogenlunde oppegående mennesker, men nå er det blitt High End for de lettledede og de som kanskje kunne kledd en «tin-foil-hat».
Liker HiFi og musikk men driter i High End.
Enig i deler av dette, men jeg synes mange ganger småligheten skinner gjennom så det holder her inne.Nå er det vel også slik at noen uten tvil har en dypere forståelse for teknologien bak, det være seg nå både elektronikk og kabler, og derved har et betydelig mer avslappet forhold og et større skråblikk på det tildels og tilnærmede hysteriet som har fått utvikle seg..?
Forstår at du mener at High End er en slags pretensiøs form for HiFi fordi det er noen ‘svovelpredikanter’ der ute?Det har jaggu blitt en idiot hobby, HiFi var høy troverdighet etter forutsigbare mål for nogenlunde oppegående mennesker, men nå er det blitt High End for de lettledede og de som kanskje kunne kledd en «tin-foil-hat».
Eller blir det litt som 2-fot syken til båtfolket, som betaler en formue for diverse båt-remedier og hele tiden higer etter større båter.
Hvis man eier en jolle, så er det jo lett å forakte disse folka.
Tror ikke dyrt annlegg er noe penisforlenger.Har både testet,eid og hatt råd til idiotisk dyre anlegg men har ikke gitt meg noe mer enn ett normalt HiFi anlegg, heller mindre.
Dyre og flotte ting bare for å vise seg har jeg aldri hatt tenning på. Min er stor nok til ikke å trenge noen penisforlenger.
Eller blir det litt som 2-fot syken til båtfolket, som betaler en formue for diverse båt-remedier og hele tiden higer etter større båter.
Hvis man eier en jolle, så er det jo lett å forakte disse folka.
Det er samme ting, men man kommer enda nærmere en illusjon av naturtro størrelse og virkelighet (dvs. fidelity, som vel er målet med reproduksjonen?). For noen er dette visst en gimmick. Da tror jeg at jeg hadde brukt tiden min på Nyhetskanalen, eksempelvis, og ikke HFS.^Mener du at High End ikke er Hi Fi ? kan du evt utdype distinksjonen ?
mvh
KJ
En ærlig sak det, men det styrker også oppfatningen av at hvis utstyret er dyrt, så faller det inn under tin-foil hat kategorien.Det burde holde med uttrykket High Fidelity - høy troverdighet
Du sier det, men jeg tror det inntrykket stort sett bare eksisterer hos de som er litt fornærmet på vegne av kablene sine.Enig i deler av dette, men jeg synes mange ganger småligheten skinner gjennom så det holder her inne.Nå er det vel også slik at noen uten tvil har en dypere forståelse for teknologien bak, det være seg nå både elektronikk og kabler, og derved har et betydelig mer avslappet forhold og et større skråblikk på det tildels og tilnærmede hysteriet som har fått utvikle seg..?
Det er jaggu mye med kav troverdighet her også!Det burde holde med uttrykket High Fidelity - høy troverdighet