Jeg har litt mere på følelsen at vi som har noe å bevise trår noe varsommere.Dazed skrev:...Og motsatt. Kranglingen går da begge veier. F.eks. noen som snakker om å "fabulere om måledata".ansepe74 skrev:- At det alltid dukker opp en skeptiker som fabulerer om måledata og får "tilhengere" som en gjeng totalt åndsfraværende personer.
Det var jo en som litt tidligere mente at det som hadde skrevet om det var svada.
Kom til å tenke på den kabeltesten som noen på AVForum arrangerte. Her var snittet på 7,33/10, som i seg selv ikke virker så imponerende. Men, når samtlige lå på 7 og oppover er ikke ille (husk: her kunne man også fått "bare" 2 og 3 treff).
Noe galt med det å skrive "fabulere om måledata"??
Personlig synes jeg å anklage en person om å skrive svada, enn å fabulere??
Ofte får man litt den følelsen av at: "Det måler bra, ergo så må det også låte bra?".
IMO, så sier måledata på mange måter lite. Greit at jeg ikke var noen reser på skolen, men ADD gir meg i så måte en fin egenskap: Å tenke utenfor boksen.
Min tanke om målinger er: De sier ofte hvordan en komponent oppfører seg under en spesifik frekvens.. men aldri hvordan de oppfører seg sammen?
Hvis jeg ikke tar mye feil så blir vel tester gjort via "frekvens-sveip"?