du kan regne med at jeg står klar med fiskestanga i hånden og hamrer på døra di neste gang jeg er i stavanger, lf! med brutter'n på slep.Håper jeg får mulighet til å bli med på tur etter de berømte storørretene i Oslomarka til sommeren
Kjenner en del vann på hardangervidda (langt borte (ekspedisjon) fra veier og like ved(øl og avslappingstur)) som jeg kan garantere ørret over kiloen, om du skulle være interessert.
Gratulerer, dette er noe av det lureste du noen gang har kjøpt
Har du forresten bestemt deg for hvilken type Ally du skal kjøpe? Enkelte modeller fungere ikke optimalt.
Lf
hadde en shitty sesong i år, bare noen småpinner på diverse fjellvann i føkking valdres... :-[
vann like ved veier som garanterer meg kilosørret? du kødder. i så fall snakker vi om paradis! jeg hater å bære øl og grillmat flere kilometre til fots, så dette høres bare for godt ut til å være sant.
oslomarka? jeg har stort sett vært på bomtur og ikke fått en dritt (og med ett gikk det opp for meg at jeg suger som sportsfisker...). men det er fantastisk å være i marka likevel.
begynte så smått med fluer i år, men kom ikke lengre enn å kroke noen snørrhvalper i sofienbergparken da jeg drev og trente. ;D