karmann
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 14.07.2012
- Antall liker
- 1.425
Neida, ikke helt stoppet opp. Selv om det har vÊrt stillere en vanlig siste mÄnedene, har bare spilt musikk og sett film, som heller ikke er feil
Et drÞmme system som frister noe voldsomt Ä fÄtt hÞrt engang BÄde hÞrt Ä sett! Ser helt sjef ut det rommet dittNeida, ikke helt stoppet opp. Selv om det har vÊrt stillere en vanlig siste mÄnedene, har bare spilt musikk og sett film, som heller ikke er feil
Det er ingen problem, bare Ä hyle utEt drÞmme system som frister noe voldsomt Ä fÄtt hÞrt engang
Ja, stemmer det. For lenge sidenVar det den naboen som hadde hatt hjelp fra Kringlyd
Basshornet har for Þyeblikket JBL 2220H.Disse to frontene dine med JBL 2360, hva sitter i hornet nederst og hvor deler du dette? Ser ut som en rÄ lÞsning.
Nei, det er ikke hÞyt .Hvor hÞyt pÄ dB skalaen drar du den Sputnik sangen? PrÞvd Bonde IfrÄ HamlagrÞ?
Det tar vi igjen det var rimelig heftig pÄgang i lokalene ( det er jo forstÄlig) sÄ ikke lett Ä fÄ til en dialog,Veldig hyggelig overaskelse Ä se deg pÄ messen i dag, det ble dessverre ikke sÄ mye tid til prat
Har du noe mer info ang denne Audi CoupÚen?Ja, minner er gÞy! Men jeg mÄ nok innrÞmme at jeg husker disse som mer vellydende en det de faktisk er . Diskanten holdt pÄ Ä ta livet av meg under test . Verste jeg har hÞrt pÄ lenge, meeeeen nÄr disse skal inn i en Audi Coupe med 550Hk, sÄ er det nok lyden av hissig 5 sylinder og kkk snurrebass som blir "hÞyttaleren"
@TT, Det er en Audi coupe fra 1985 som er restaurert med rally look, hvit bil med Audi motorsport design. Det er ikke urquattro bredding pÄ den, mao standard coupe . Motor er bygget i Tyskland av Hohenester, bygget for tÄle rundt 700hk. Bilen nÊrmer seg ferdig og skal inn til biltilsynet for godkjenning. Har ikke mange bilder av den men slenger ved et par jeg fant i farten.
Vis vedlegget 966939 Vis vedlegget 966940
Det beste Deadmau5 intervjuet som er Ä finne pÄ nettet,pÄ Shawn Ryan Show sin podcast,for de som er interessert.Musikk anbefalinger er ikke noe jeg har for vane Ä gjÞre her men..
Dette er Sikkert en sang flere har testet , denne sangen har en enkel beat med et heftig trÞkk og gÄr under kategorien "Spill sÄ hÞyt du bare orker" .
Sangen er fra spillet Goat Simulator og var en bonus sang pÄ albumet Deadmau5 While (1 is less than 2), den er ikke Ä finne pÄ noen streaming
tjenester men har den selv fra CD plate. Ligger pÄ youtube og en lÞk har lagt den ut pÄ Spotify som podcast.
En av mine favoritter med badeball bass.
Ja, jeg er vel litt miljÞskadet for hva som kan spilles til du driter I buksa.Testet den Deadmou5 lÄta i stua,turte rundt 100dB pÄ Radioshack mÄleren sÄ hÞrtes det ut som om elementene skulle hoppe ut av kassene.
LOL,jeg har jo bare 2 apekister med 2x6'5 og 3x12" tommere subber,subbene vet jeg klarer litt mer,var mer redd for frontene selv om jeg deler pÄ 100Hz,good stuff!
Det har du rett iVar du pÄ TV i dag?
Ja, det har jeg , en slager det.Har du prĂžvd denne i kinoen din med alle bassene?