HasseBasse
OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
- Ble medlem
- 29.10.2016
- Antall liker
- 24.124
- Sted
- Hjortshøj, Danmark.
- Torget vurderinger
- 2
Samme som en av mine (om det er en DRM-44HX)
44HX ja, en meget habil spiller. Har også en 33HX, men den har jeg ikke fått testet skikkelig.Samme som en av mine (om det er en DRM-44HX)
Det er mulig at det er litt dumt, men kvaliteten metal tape gir er fantastisk, og de lages jo ikke mer.Er ikke dette litt dumt?
Dersom man ikke støtter de som satser på å lage nye kassetter vil vi jo før eller siden gå tom for nos kassetter.
Selvsagt er det gode priser og man får tak i en stor batch er det jo dumt ikke å slå til.
Jeg har prøvd å søke litt og prisene for gamle kassetter er høye, og de fleste har bare noen få å selge, blir dumt å kjøpe fra mange forskjellige og ende opp med mange forskjellige typer.
Det stemmer, jeg var i kontakt med selger og han var lite interessert i å gå ned i pris, men ser jo ut som han innså at opprinnelig pris var litt for høyt.På side 274 er det omtalt en TEAC V-6030S til 10 000 kr på finn i desember.
Jeg tror det er den jeg kjøpte i går til 6 500 kr. Til sammen 6 725 kr.
Vis vedlegget 886071
Wow, snakk om å gjøre mixtape til en kunstform! Veldig imponert over artwork der, er det klipp og lim, eller print fra Indesign el. lign.? (Har du en printermal f.eks.?)Vis vedlegget 886618
Vis vedlegget 886619
Vis vedlegget 886620
Vis vedlegget 886621
Vis vedlegget 886622
Det produseres stadig i heimen!
Takk for det! Bildene finner jeg litt her og der på nettet, og så bruker jeg denne siden: https://ed7n.github.io/jcard-template/Wow, snakk om å gjøre mixtape til en kunstform! Veldig imponert over artwork der, er det klipp og lim, eller print fra Indesign el. lign.? (Har du en printermal f.eks.?)
Ha! Gennialt! Takk!Takk for det! Bildene finner jeg litt her og der på nettet, og så bruker jeg denne siden: https://ed7n.github.io/jcard-template/
Tror nesten batterirekkevidden også er lenger på denne enn den nye SUVenTøff sak! Ikke sett den før. Tenk, en tøff Toyota!
Ser at det selges en tilsvarende i Frankrike, men ellers mest japansk info, spesielt om man skriver National førstNational (Panasonic) walkman
Denne dukket opp under rydding i slekta. Modellen heter National RQ-J36.
Hvis jeg søker på nettet kommer kun Panasonic og modellnr opp. Og siden det står Toyota Way, noe som ble laget for Toyota og kun for det Japanske markedet?
Noen som har mer info om dette, kunne vært kjekt å vite.
Ganske "stor og tung" med stereomikrofoner for opptak