lille hiawata
Hi-Fi freak
De går for ca 8k og litt oppover.
De veier jo ingen ting. De er så lette at du må ha en clamp på minst fem kilo for å holde de nedeThat's it? Hva er galt med de?
Eller solid mekanikk, med noen få unntak.Pro-Jects evige problem er at det ikke er et kult merke.
Tror det blir en DenonHvis systemdek IIx med helius scorpio eller aureus er av interesse så har jeg 8 stk og tenker å selge meg ned.
Godt ingen har foreslått noe a la vyger og transrotor da .Kan vanskelig tenke meg at Kathrine kjøper en halvmeter høy boreplattform i stål av en vinyl spiller og setter i stua. (…bare menn gjør det) Så en Denon eller Yamaha er nok langt mer passende
Det er kun for at du velger og overse detNja, pysestrikken hos meg skaper nada problemer
Helt til motorstyringen slutter å fungere og du finner ut at deler kan være vriene å få tak i på gamle spillereHold deg til Direkte drevene så blir livet enklere
Jeg sa da ikke hold deg til en gammel DD, gjorde jeg? Hæ?Hæ?Hæ?Helt til motorstyringen slutter å fungere og du finner ut at deler kan være vriene å få tak i på gamle spillere
Ikke det store problemet, stort sett veldig drift sikre og hvis det skjer noe er det som regel bare noen kondiserHelt til motorstyringen slutter å fungere og du finner ut at deler kan være vriene å få tak i på gamle spillere
Må innrømme at etter et liv med strikk, ser jeg meg ikke tilbake og ikke opplevd andre ulemper med DD enn å måtte opp og snu platene som resten av plebeierne. Men jeg skal trekke meg ut av diskusjonen, ikke min tråd og sikker på at Kathrine fint finner veien selv uten en pissekonkurranse.Det er fordeler og ulemper med alle varianter.
Ta vare på helsa Makkintosken, ikke flere 180g i kveldMå innrømme at etter et liv med strikk, ser jeg meg ikke tilbake og ikke opplevd andre ulemper med DD enn å måtte opp og snu platene som resten av plebeierne. Men jeg skal trekke meg ut av diskusjonen, ikke min tråd og sikker på at Kathrine fint finner veien selv uten en pissekonkurranse.
Opp å snu skive!
Nå har jeg fått beskjed av fru Tosk at helsa må prioriteres, så tenker det er en grei start på et nytt og bedre liv. Men løfter seff ikke med ryggen.Ta vare på helsa Makkintosken, ikke flere 180g i kveld
Ja, det blir ofte bråk når de religiøse krangler om hvilken gud som gjelder. Heldigvis er jeg ateist.…. og sikker på at Kathrine fint finner veien selv uten en pissekonkurranse.
Da kommer du bare å fixer den DP-57L´n jeg har stående herIkke det store problemet, stort sett veldig drift sikre og hvis det skjer noe er det som regel bare noen kondiser
mvh
Ja, jeg er ikke så redd for vintage, så mange er veldig inn på det. Skulle det gå i stykker så er det mulighet for fikse. Bortsett fra @HasseBasse sin da Uansett ville det ikke vært så mange penger tapt heller. De Denon spillerne ser fine ut, må finne et eksemplar som ser bra ut, har god tid med detDenon har mye fint, og det er generelt også mye flott å finne på Finn,
ingen «skam» i å kjøpe brukt/vintage. SÅ mye grensesprengende nytt har ikke skjedd i platespillere de siste 40 - 50 åra. Forfininger, ja, men skjellsettende utvikling - nei.
Uten sammenheng, sitter jeg her og hører på noen gamle KEF’er fra 80-tallet. Jada,
Innmaten er byttet ut med nye likeverdige deler fra et firma som tilbyr nettopp originale «kits» til gamle KEF høyttalere, så nå spiller de slik de gjorde når de var nye.
Jeg vet ikke hvor langt opp i pris vi må for å matche de, for ikke å snakke om å toppe dem, uansett ikke en pris jeg er interessert i å betale.
Brukt er fint.
/Morten
Og den passer godt med Yamaha'en og Triangle også. Synes slikt er viktigJa den er super flott Kunne godt ha levd med den
mvh
Du ogsåHelt enig Ha en fin helg
mvh
Fin spiller, god helg
Ja, for noen av oss er det estetiske noe av greia ogsåOg den passer godt med Yamaha'en og Triangle også. Synes slikt er viktig
Faktisk ganske viktig God helg ptbJa, for noen av oss er det estetiske noe av greia også
Det morsomme er jo at de har forskjellige navn på samme gudenJa, det blir ofte bråk når de religiøse krangler om hvilken gud som gjelder. Heldigvis er jeg ateist.
Du kan være helt sikker på at da er det ikke samme guden, det er forresten mange falske av dem som prøver å framstå som ekte, tragisk er det.Det morsomme er jo at de har forskjellige navn på samme guden
God helgFin spiller, god helg
Bruker selv 2 stk DP47 blant annet, synes selv den ikke er så stygg.Ja, jeg har tittet på den på torget.. Helt ærlig så synes jeg Denon Dp47f virker litt kul også (Nå får jeg høre det tenker jeg ).