Hadde disse på 80 tallet låt bra men veldig tungdrevne .Vis vedlegget 1047332
Jeg vet du liker Kef.
Dette var det beste jeg kunne få tak i på 80-tallet av nevnte merke, men det låt veldig bra....for sin tid.
Drevet med denne PA-7, fra Nakamichi.
(tror denne var basert på en Nelson Pass design, men mulig jeg husker feil)
Vis vedlegget 1047333
Mario Eckstein.Ja, fra Tyskland og laget etter mine mål. Mener og huske han het Mario Eckert. Jeg har navn og e-post adresse ett sted.
Kanskje fordi de ser underbitt ut?Det er et eller annet med proposjonene på alle disse siste avbildede, spillerne som gjør dem lite estetiske imo. Jeg vet form follows function osv, men føler likevel at noe ikke stemmer.
Det er den peneste spilleren som finnes Kommer nok en slik en hjem til meg en gang
Kunne fint levd med den også, ikke så massiv som dp-59l heller.Det er den peneste spilleren som finnes Kommer nok en slik en hjem til meg en gang
Det stemmer, Mario har laget et par for meg og, til Nottinghamene, veldig fornøyd.
Underbitt, deigræva, vet ikke hvordan det skal beskrives? Jeg er sikker på at de kunne brutt opp linjene mer og fått det til å se mer sofistikerte og integrert ut. Fint med litt treverk, men en stor trelåda med et drivverk klasket i hullet på toppen...Kanskje fordi de ser underbitt ut?
Flott forsterker som burde levere godlyd i lange tider fremover. Jeg likte hifi-møbelet også . Praktisk uten å se alt for rack aktig ut.
Hallo i lukaTakk, ja det er fint, men.. Det er 41cm i mellom. Så.. Jeg må kjøpe midi anlegg heretter Litt upraktisk, likevel veldig fint
Har en Oppo 105 som er 12cm på labbelesten - kunne jeg plaget deg med å måle avstanden mellom hyllene?Jeg fikk lirket bluray spilleren inn
Senere, det er Ipswich Liverpool nåTakk for raskt svar, Kathrine
Har en Oppo 105 som er 12cm på labbelesten - kunne jeg plaget deg med å måle avstanden mellom hyllene?
Glory glory Man UtdHåper du holder med Liverpool.
du har god plass til Oppo, du må nok lirke den inn, men den er mindre enn Pioneer spilleren, er den 43cm i bredden? Tror Oppo er mer 41cm, tar jeg feil?Takk for raskt svar, Kathrine
Har en Oppo 105 som er 12cm på labbelesten - kunne jeg plaget deg med å måle avstanden mellom hyllene?
den er 12, slutt med å være så usikker, den er mindre enn pioneer Jeg har 105 i boden. Så du får den innOppo 105 er 43 cm bred, måtte sjekke - er litt bekymret for om høyden kan bli knapp mellom der - med tanke på avkjøling. Er det ca 15 cm klaring i høyden burde det holde, hvor høy er Pioneeren?
Det er jo en lekker sak detAlltid syntes denne Marantz’en ser lekker ut jeg
Vis vedlegget 1048322
Etter et slikt glass med cognac høres alt dritbra ut uansett hvilken spiller man har
Kanskje en uheldig plassering av reimen da???Alltid syntes denne Marantz’en ser lekker ut jeg
Vis vedlegget 1048322
Etter et slikt glass med cognac høres alt dritbra ut uansett hvilken spiller man har
Den så billig ut Hasse..Kanskje en uheldig plassering av reimen da???
Kan umuligt låte dritbra uansett hvor glass med cognac
IMO den eneste riktige Marantz platespiller...... TT-1000
Vis vedlegget 1048336
Du har sikkert rett...... om allt MÅ være en mahogni box.Den så billig ut Hasse..
Det kalles sarkasmeDu har sikkert rett...... om allt MÅ være en mahogni box.
Brukten er ikke helt enig med deg:
https://www.hifishark.com/search?q=Marantz+TT-1000
Om du søker på Ebay, får du 0 hits. Folk som eier de er ikke interesserte i å selge..... Go figure
Ja er nok det jungelordet man tviholder seg til i LessLoss-trådenDansk jungleord: Du får, hva du betaler for
Bromance?Hassebasse got a date!
Ser, du klarte det med bare ett ord denne gangen.....Bromance?
Patetisk, du vet jo ikke hva sarkasme eller svart humor er.. Nedlatenhet har du dekket i mon daVet det (igjen).
Ignorere sarkasme i svar kalles "svart humor"
Dansk jungleord: Du får, hva du betaler for
Moi ??Nedlatenhet har du dekket i mon da
Been there ....Helt til motorstyringen slutter å fungere og du finner ut at deler kan være vriene å få tak i på gamle spillere
Ja, kanskje det blir med drømmen, eller som @xerxes sier, rett i søpla. Kan hende jeg kjøper en enkel, ny og driftsikker, ala Rega ogsåFinner du en Denon DP-57/59 så har de en svakhet i styringen av armen. Mye mikk inni de armene som har en tendens til å gå i stykker. Bare sjekk at den du evt finner har en 100% fungerende arm. Ikke bare-bare å bytte ut armen der Sørg også for at begge armrørene følger med, med tilhørende motvektslodd. De er dyre løst…
Det gjelder jo alt, men om det er det det burde koste er noe annetI hifi betaler man for det man får!