Stereofix
Overivrig entusiast
Noen som har opplevd dette da? ;D
Vedlegg
-
53.2 KB Visninger: 230
krash skrev:Hehe, den var fin den. Er vel bare å sette volumet på max og trykke på play ;D
;D ;D ;D ;Dtomerik skrev:Er det derfra vi har fått uttrykket "ullen" lyd?
En liten sprayflaske med vann er alt som trengs for disiplinering.pemek skrev:Nei, katt og stereo er ingen god kombinasjon. Her om dagen skulle jeg spille en plate. Pusen var selskapssyk og gjorde et byks fra golvet og opp på platetallerkenen. Dyret ble stående å spinne 33 1/3 ganger i minuttet før det unnslapp ved å hoppe over 12 glovarme rør og ned på golvet igjen. Heldigvis berget både pickup og arm.
Tror det må gjennomføres et opplegg med betinget læring så hun skjønner at stereoanlegg er FARLIG !
Funker det på barn også? Har større problemer med barna enn katten. Hvor mange dusj skal jeg spraye på hver av dem?noruego skrev:En liten sprayflaske med vann er alt som trengs for disiplinering.pemek skrev:Nei, katt og stereo er ingen god kombinasjon. Her om dagen skulle jeg spille en plate. Pusen var selskapssyk og gjorde et byks fra golvet og opp på platetallerkenen. Dyret ble stående å spinne 33 1/3 ganger i minuttet før det unnslapp ved å hoppe over 12 glovarme rør og ned på golvet igjen. Heldigvis berget både pickup og arm.
Tror det må gjennomføres et opplegg med betinget læring så hun skjønner at stereoanlegg er FARLIG !