Via telefon kan jeg styre derfra, via optisk fra PC'n så styres lyden via PC'n naturlig vis, men ikke på LSX. På LSX vil lyden være låst til det nivået den ble satt til på fjernkontrollen eller appen.Hvordan fungerer lxs på tv,n .? Må man styre lyden med egen fjærnkontroll ? noen som har erfaring
Eg har hatt mine frå dei var nye. Har passa godt på dei og oppgradert delefilter i eit par omgangar.Jeg har også hatt 105.2, men for mange år siden.
De krevde sin forsterker; jeg prøvde ganske mange fra en integrert pusling til Tandberg 3026A, FM 600A og Kenwood L05 monoblokker, men det var først da jeg fikk tak i en Tandberg 3016A at 105.2 også spilte bra i bassområdet. Men da svingte det!
Klarer du å høre noen forskjell?Kjører du trådløst downsamples signalet til maks 24-bit/48kHz, mens du får maks 24-bit/96kHzmed kabel.
Fant ut av dette. Optisk løste hele utfordringen. Helt utrolig lyd på disse småtassene.En annen ting som irriterer meg er det lave volumnivået ved tilkobling til tv-Bluetooth. Har jeg glemt noe ifm oppsettet?
Ser ingen mulighet selv. Er det Kef LSX eller LG 65CX TV'en som skaper problemet?
Ja, ligger kanskje i kortene at det kommer en ny versjon med oppgradert Uni-Q alla det LS50 Meta har?Hele Reference-serien er markert «SOLD OUT» hos kef.com. Ny Reference-serie på gang, mon tro...?
Jeg bruker Hegel H390 å det funker veldig bra, har også en Kef KF92 subNoen som har tips til forsterker til LS50 Meta?
Ser at mangen anbefaler Hegel. Har og kikket på Cambridge Audio, Burson Audio Timekeeper og diverse Nad forsterkerer.
Budsjett tenker jeg opp til 30k.
Hei,
Jeg gikk til innkjøp av et eldre par Kef Reference 103.3 til et mindre vintage oppsett. De ser ut til å være i god stand (med intakt oppheng inkludert «donut») Der fulgte med Kef Cube 100.
Jeg vet at cube ble også levert i forskjellige utgaver inkludert cube 103.3. Vil cube 100 gjøre jobben som den skal eller bør jeg lete opp cube 103.3?
når det gjelder å fylle på ferro fluid, er det noen erfarne som dere kan anbefale til en slik operasjon?
Hilsen RDNZL
Veldig fornøyd med kjøpet mitt! @HiFi Life AS stilte opp med god kundeservice og rask levering.Flere her med erfaring med KC62?
Veldig spennende produkt!
Bruke Ref 105.2 som bakhøyttalere(?) hva bruker du da i front …
Leste på et amerikansk forum der det ble hevdet at det både kommer nye Blade- og Reference-modeller ila Q2 2022. Men "sladder" er vel ordet ja, selv om det ble hevdet å komme fra en forhandler.Noe som har hørt noe sladder om nye modeller ifb med jubileet?