Evo III
Hertugen
Det vet jeg ;D er de noe og ha? eller er de for gamle?Vidar P skrev:Klassisk KEF. Old School.
O
Det vet jeg ;D er de noe og ha? eller er de for gamle?Vidar P skrev:Klassisk KEF. Old School.
Etter min mening en meget god høytaler. De første som kom med uni-q (om jeg ikke husker feil). Og prisen de går for er jo latterlig billig (om de er i orden). Du skal nokk opp i over 30 000,- om du skal ha i nærheten av så gode høytalere nye i dag. Og doble det om du skal ha bedre på alle områder.Ove W skrev:Det vet jeg ;D er de noe og ha? eller er de for gamle?Vidar P skrev:Klassisk KEF. Old School.
O
Takk for svar!uob skrev:Etter min mening en meget god høytaler. De første som kom med uni-q (om jeg ikke husker feil). Og prisen de går for er jo latterlig billig (om de er i orden). Du skal nokk opp i over 30 000,- om du skal ha i nærheten av så gode høytalere nye i dag. Og doble det om du skal ha bedre på alle områder.Ove W skrev:Det vet jeg ;D er de noe og ha? eller er de for gamle?Vidar P skrev:Klassisk KEF. Old School.
O
Kondolerer, Superdust.laban skrev:En fryktelig dag jeg har solgt mine kjære KEF 107/2 bare en time til kanskje så er de på tur ut av Noreg , måtte Herren være meg nådig.
Mvh
Superdust
De Kef'ne gikk til en høytaler produsent så de blir nok målt opp & ned i mente nå .ottone skrev:Kondolerer, Superdust.laban skrev:En fryktelig dag jeg har solgt mine kjære KEF 107/2 bare en time til kanskje så er de på tur ut av Noreg , måtte Herren være meg nådig.
Mvh
Superdust
Triste greier. 107/2, en gammel drøm.
Trøsten er da at noen andre blir tilsvarende glade nye eiere.
Kondolerer Labanlaban skrev:De Kef'ne gikk til en høytaler produsent så de blir nok målt opp & ned i mente nå .ottone skrev:Kondolerer, Superdust.laban skrev:En fryktelig dag jeg har solgt mine kjære KEF 107/2 bare en time til kanskje så er de på tur ut av Noreg , måtte Herren være meg nådig.
Mvh
Superdust
Mvh
Lars
Leste akkurat igjennom hele tråden, og måtte altså på siste side før vi kom innom 107/2. Var det med Kube? Jeg er selv blitt såpass gammel, at jeg kun kvitter meg med utstyr som jeg ikke "kicker" på. Signaturen min vitner vel også om at jeg er såkaldt "old school", men mye av det som selges i dag, er IMO simpelthen sjelsløst.ottone skrev:Kondolerer, Superdust.laban skrev:En fryktelig dag jeg har solgt mine kjære KEF 107/2 bare en time til kanskje så er de på tur ut av Noreg , måtte Herren være meg nådig.
Mvh
Superdust
Enig! Synes også alt for mange nye høyttalere er alt for lyst og fargeløse i klangen.Steen skrev:Signaturen min vitner vel også om at jeg er såkaldt "old school", men mye av det som selges i dag, er IMO simpelthen sjelsløst.ottone skrev:Kondolerer, Superdust.laban skrev:En fryktelig dag jeg har solgt mine kjære KEF 107/2 bare en time til kanskje så er de på tur ut av Noreg , måtte Herren være meg nådig.
Mvh
Superdust
Steen
Hehe, de er dessverre ikke til meg.. 205 blir det nok, kom en seig tannlegeregning som utsatte det litt :/Imperial skrev:Å? Det ble ikke 205/2 alikevel?
mvh
har syntes disse er kule i lang tid nå, grattis!Kalle Klovn skrev:Takker! Jeg har bare hatt disse i hus en kveld, men kan allerede nå si at dette kjøpet har vært et homerun!
her er en indikasjon på hvordan de låter:Dynamic skrev:har syntes disse er kule i lang tid nå, grattis!Kalle Klovn skrev:Takker! Jeg har bare hatt disse i hus en kveld, men kan allerede nå si at dette kjøpet har vært et homerun!
hvordan låter de egentlig, sammenliknet med litt mer "kjente" merker?
Hehe, senker prisen på 203/2 i helgen og kjører på 205/2 så fort de er solgt.Kalle Klovn skrev:Mens Kolschtat venter på sine 205/2 så kommer det et pausebilde av mine 207/2. Beklager for øvrig mangelen på symmetri i oppsettet - det skal fikses på, jeg lover!
Beklager, jeg husker ikke hva det heter. Jeg kjøpte det i sin tid hos Soundgarden. Mener det var et kanadisk merke, så du klarer kanskje å lete deg fram til de. Jeg har to forskjellige rack fra denne leverandøren og er meget bra fornøyd med begge. Tror Soundgarden sluttet å selge dem fordi de måtte kjøpte inn i meget store kvanta.Cappuccino skrev:Kalle Klovn, flott oppsett! Hva slags rack er det du har der?
Musik Magazinet i Bergen har hatt stativhøyttalere fra denne serien inne i ganske lang tid.Brasse skrev:Lekre! Svært lekre i all sin enkelhet. Kven har demo?