Høyttalere Ken Kreisel DxD12012 Vises Magnet i Bunn

BigOne

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.04.2014
Innlegg
128
Antall liker
16
Sted
Øyværing
Noen som vet om magneten i bunnen på DXD12012 elemente skal vises? har 4stk å la ikke merke til det før nu at på ene subben så vises magneten i bunn/ er skjert ut hull i kassen noe det ikke er på di 3 andre jeg har men ser ikke heim mekka ut heller. Har jeg blitt snytt (katta i sekken)???? eller er subbene noe forskjellig om man kjøper Duo eller Quatro stack istede for 1 og 1.
 

SigbergAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
03.08.2005
Innlegg
3.147
Antall liker
6.623
Sted
Østlandet
Torget vurderinger
1
Noen som vet om magneten i bunnen på DXD12012 elemente skal vises? har 4stk å la ikke merke til det før nu at på ene subben så vises magneten i bunn/ er skjert ut hull i kassen noe det ikke er på di 3 andre jeg har men ser ikke heim mekka ut heller. Har jeg blitt snytt (katta i sekken)???? eller er subbene noe forskjellig om man kjøper Duo eller Quatro stack istede for 1 og 1.
Dette er jo push pull subber med en driver som står oppover i bunn av kassen med magneten ut av kassen, men det er skjult med en grill(?) Ref dette bildet. Bak den grillen nederst på kassen er magneten synlig vil jeg tro, på alle sammen?

1711571517141.png
 

Zeke1983

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.11.2007
Innlegg
1.030
Antall liker
384
Noen som vet om magneten i bunnen på DXD12012 elemente skal vises? har 4stk å la ikke merke til det før nu at på ene subben så vises magneten i bunn/ er skjert ut hull i kassen noe det ikke er på di 3 andre jeg har men ser ikke heim mekka ut heller. Har jeg blitt snytt (katta i sekken)???? eller er subbene noe forskjellig om man kjøper Duo eller Quatro stack istede for 1 og 1.
Tror faktisk de ble levert med både tett bunn og en modell med rundt hull rundt magneten..

Men som Sigberg sier så skal alle modeller ha firkantede åpninger i bunnen der man ser magneten.
 

BigOne

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.04.2014
Innlegg
128
Antall liker
16
Sted
Øyværing
3 av 4 har ikke hull i bunnen. den som har hull i bunnen er fra 2012 står d. så spørs om det ikke er designet som er endret bare. di jeg kjøpte fra Lsound ble kjøpt i 2013-2014 så er fult mulig. hører ingen forskjell på di, så får ta det med en klype salt tror jeg. måtte bare forhøre meg.
 

Zeke1983

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.11.2007
Innlegg
1.030
Antall liker
384
Jeg tror jeg også det kun er design..

De het også no sånn som ken kreisel dxd5000 thx en periode før det ble no tjafs med rettigheter.
så mest sannsynlig har du svaret der…

fantastiske subber!
 
Topp Bunn