KENT "du och jag jag döden"....

O

om.s

Gjest
Ingen KENT fans her? om man er terrenget for deres musikk kan denne skiva fra ifjor bare anbefales, tung, mörk og melankolsk, god rock fra en av Sverige´s beste band.

EPén "The hjärta och smärta" og låten "dom som forsvann" er verdt EPén i seg selv, anbefales også sterkt ;D

mvh

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
783
Torget vurderinger
5
Ikke helt enig her, første halvdel av plata er veldig bra, men synes den faller en del den andre halvdelen.
Grei plate, men ikke super.

Personlig synes jeg "Vapen & ammunition" er mye bedre.

K

kiwi

Gjest
Kent er kjempebra :) har isola som det beste de har gitt ut :D

O

om.s

Gjest
Personlig synes jeg "Vapen & ammunition" er mye bedre.
Dette er også en god skive, men litt mer "popete" enn "du och jag....", foretrekker selv den mer tunge og melankolske först nevnte skiva.

Men det hele er jo smaks sak?....

mvh

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Re: KENT "du och jag jag döden".

Er ikke til vanlig Kent-fan, men har hørt "Dom som forsvann" endel på radio og den synes jeg er en veldig bra sang. Det barnekoret gjør definitivt susen... :)

Sailor

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.01.2004
Antall liker
10

Ingen KENT fans her? om man er terrenget for deres musikk kan denne skiva fra ifjor bare anbefales, tung, mörk og melankolsk, god rock fra en av Sverige´s beste band.

mvh
Enig med du om.s - "du och jag jag döden" er en bra skive som jeg liker godt.

8)

hifi-stasjonen

Hi-Fi interessert
Ble medlem
21.10.2004
Antall liker
0

EPén "The hjärta och smärta" og låten "dom som forsvann" er verdt EPén i seg selv, anbefales også sterkt  ;D

mvh
Kent har mye som er bra ja :)

O

om.s

Gjest

Er ikke til vanlig Kent-fan, men har hørt "Dom som forsvann" endel på radio og den synes jeg er en veldig bra sang.  Det barnekoret gjør definitivt susen...  :)
Yesssss, endelig en som skjønner ;)

mvh

StereoJoe

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.11.2004
Antall liker
2

KENT er så absolutt en gjeng glimrende fyrer. Nordens beste rockeband i mine ører - Vapen & Ammunition kåret jeg svært subjektivt til årets skive 2002, knepent foran Springsteen's Live from N.Y City. Du ock jag døden er ikke helt på samme nivå enda, men vokser nok med tiden... ;-)

Topp Bunn