Kent leverer varene!

C

Cyber

Gjest
Er blitt skikkelig fan av Kent i det siste, og øynene..ehh...ørene åpner seg stadig for nye flotte sanger. Jeg tenkte jeg kunne komme med noen virkelig gode sanger som ikke er "hits".

På den nyeste EP´en "The hjerta og smärta" er det bare gode sanger, men spesielt vil jeg trekke frem "Ansgar och Evelyne". Utrolig flott sang. Må høyrast.

Også på "Du och Jag Döden" (Som forøvrig er et meget sterkt album) er sistelåta magisk. "Mannen i den hvita hatten". Ofte er det noe uforløst over Kents musikk, men denne er virkelig storslagen. Verd en lytt.

Vedlegg

usb

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.10.2005
Antall liker
0
Kent er skikkelig bra sommer musikk. Synes spesielt Vapen och Ammunition er bra.

mvh

O

om.s

Gjest
Kent er veldig bra, håper flere får opp ørene for disse rockerene..

mvh

O

om.s

Gjest
lett å like kent, men man blir veldig fort lei de også.
Kanskje?, men jeg har nå etter å lyttet på de i snart 10 år fortsatt ikke blitt lei....

mvh

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
hei !

har ikke alle Kent platene,men synes "hagnesta hill" er deres beste. den er å få kjøpt på nice-price.

mvh, s,

O

om.s

Gjest
hei !

har ikke alle Kent platene,men synes "hagnesta hill" er deres beste. den er å få kjøpt på nice-price.

mvh, s,
Det begynte med den, og de siste frem til idag synes jeg er de "beste" om jeg kan uttrykke meg slik...

mvh

TAF

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.06.2006
Antall liker
451
Torget vurderinger
14
Kent er fantastisk flott musikk og ser fram til den nye som kommer i oktober: "Tilbaka til samtiden"

Våpen och Ammunition er favoritt her hos meg så langt.
Ka synest dåke om lydkvaliteten?

T A F

sims

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.09.2006
Antall liker
128
Sted
Trondheim
Ja gleder meg veldig til plata kommer ut.De spiller forøvrig i Trondheim 1desember :D

TAF

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.06.2006
Antall liker
451
Torget vurderinger
14
sims skrev:
Ja gleder meg veldig til plata kommer ut.De spiller forøvrig i Trondheim 1desember :D
Spelar dei andre plasser i Norge i samme periode?

T A F

sims

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.09.2006
Antall liker
128
Sted
Trondheim
Dem spiller 3 konserter i oslo også.De to første er utsolgt,er usikker på den siste konserten.

flinkjente

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.09.2005
Antall liker
1
Oppdaget Kent lenge før de ble kjent i Norge, men synes at lydkvaliteten på skrangle pope, n er dårlig, men som sagt bra musikk.

Er det noen som vet hvor man kan få tak i Svenske Modul expressen?

Topp Bunn