Eg måtte også oppdaga klassisk i vaksen alder (hovudsakleg etter at eg bikka 25); ikkje noko slikt som vart spelt heime då eg vaks opp. Eg hadde difor ingen knaggar, utover dei smakebitane eg fekk med meg i musikktimane på ungdomsskulen.Har lite forhold eller kjennskap til klassisk og prøver meg innimellom på det. Jeg merker at sjangeren gror mer og mer på meg etterhvert som årene går.
Tre slagere det der!Var en liten tur i London nylig og da ble det litt lokal musikk fra HMV på Oxford street
Vis vedlegget 1075953
Eg måtte også oppdaga klassisk i vaksen alder (hovudsakleg etter at eg bikka 25); ikkje noko slikt som vart spelt heime då eg vaks opp. Eg hadde difor ingen knaggar, utover dei smakebitane eg fekk med meg i musikktimane på ungdomsskulen.
No er nok klassisk (eller «kunstmusikk», for å få med kyrkjemusikk og samtidsmusikk) det eg høyrer mest på.
For eigen del liker eg godt å høyra heile verk (ikkje berre satsar, som slike lister og NRK Klassisk oftest speler).
Inspirasjon kan ein få frå mange stader, men eg vil (som vanleg) tipsa om denne flotte tråden i klassisk-avdelinga:
Aus der Reihe - begynn med klassisk; anbefalte plater!
Aus der Reihe - Vidar P's anbefalte plater Problemstillingen for nybegynneren innen klassisk musikk "hvor begynner man" ble tatt opp i en annen tråd; jeg foreslo en innfallsvinkel basert på deskriptiv musikk, altså musikk som ikke skal tolkes men hvor komponisten allerede har lagt premissene...www.hifisentralen.no
Takker! Det stemmer at utsikten er mot HåkøyaHar gått glipp av denne tråden tidligere, og flott å se at det er flere her i Tromsø med anlegg og som deler. Mener jeg så Håkøya ut av vinduet på første bilde, så da er det vel Kvaløysletta. Fine dine Pylon.
Jeg holdt drev en del med foto for over 15 år siden med mitt Canon 40D kamera som jeg hadde da. Nå er det nok bare en iPhone 14 som står for alle bildene jeg tarOg tipper foto også er en hobby. Flotte bilder og ser jo at det ikke er tatt fra mobil.