Tja, AMD E350 brikkesettet har mye bedre grafikkakselerasjon.bjornh skrev:Ta den med Intel i3 fremfor AMD E350. Intel sin har voldsomt mer datakraft.
Amen til det.Anonym skrev:Jeg vil oppfordre til å kjøpe alt annet enn Acer, mitt møte med Acer og Acer kundeservice har vært nesten ubeskrivelig dårlig.
Mac...Class skrev:Tja, AMD E350 brikkesettet har mye bedre grafikkakselerasjon.bjornh skrev:Ta den med Intel i3 fremfor AMD E350. Intel sin har voldsomt mer datakraft.
Amen til det.Anonym skrev:Jeg vil oppfordre til å kjøpe alt annet enn Acer, mitt møte med Acer og Acer kundeservice har vært nesten ubeskrivelig dårlig.
Kanskje du kan finne en brukt Macbook Pro til budsjett?
Det er en høyst subjektiv mening. Lav oppløsning er ikke det samme som dårlig oppløsning.Gammeln skrev:Vær oppmerksom på at det er forskrekkelig dårlig oppløsning på skjermene på disse maskinene. 1366x768 er dårlig selv på en 13". Jeg anbefaler sterkt å finne noe med bedre oppløsning.
Litt forvirrende tekst her, hva skal den brukes til?murre906 skrev:er dene bra Acer eM E644G til lit tyngere arbeisoppgaver som hjeme arbeid
Min anbefaling er den nederste, Asus 1215B, fåes både sølv og svart farge. Den øverste er også grei, spesielt hvis du vil ha stor skjerm.murre906 skrev:takker for svaret audiolyd,dette må jeg unørsøke nermere ,det her det hvar maskiner som så lovende ut etter mit behov
finnes det noe tester på disse.Fant det ikke.Flere forslag tas mot med takk