BHO
Hi-Fi freak
Sjøl har jeg valgt å benytte meg av Klipsch sine hjørnehorn som utgangspunkt. Bassdelen av disse tar seg av området fra bunn til 400-500Hz. Alt over der står en dermed fritt til å prøve ut hva en måtte ønske.vega65 skrev:Sluket takk for svaret.
Når jeg leser innlegget mitt og svaret ditt forstår jeg hvorfor min elskede av og til klager over kommunikasjonsferdighetene : mine altså !
Det kom galt ut fra min side.
Jeg mente ikke å spørre etter en oppskrift på krymping av et stort system uten å redusere kvalitetene.
På sikt ønsker jeg å bygge et eget lytterom, Det er for tidlig , mest grunnet mangel på kunnskaper hva gjelder ht siden.Jeg har tilegnet meg en smule kunnskap og noen ferdigheter hva gjelder konstruksjon og bygging av rørforsterkere , men kommer ikke videre med disse, mest fordi spesielt ht siden ikke henger med.
Jeg har en rimelig bratt lærekurve og de resursene som trengs for å dra det et godt stykke.Og jeg har tenkt å holde på med dette over år
Seff skjønner jeg at kompromisser følger en underveis, og derfor var tanken å spørre etter
-noe å starte med under de gitte forutsetningene, mest for å begynne å lære (har to stk iwata 300 liggende på lur)
-anbefalt litteratur
Sorry trådstarter for at jeg blandet meg i tråden din, noen felles spørsmål (skal lage en egen tråd jeg )
Ganske så fleksibelt og enkelt synes nå jeg.