Ting tar tid vettujammen på tide å få gjort noe - det der har du jo snakket om helt siden du var innom...
Jeg mistenker at du tviler på mine snekker kunnskaper Dazed? Ut av lodd?Hvordan tenker du ang. å vatre opp hylla? Veggen er kanskje ikke 100% plan og i lodd, mener jeg? Satse på at det blir innafor og vatre opp spilleren med justerbare føtter?
Ja fy skamme seg for slike påstander.Jeg mistenker at du tviler på mine snekker kunnskaper Dazed? Ut av lodd?Hvordan tenker du ang. å vatre opp hylla? Veggen er kanskje ikke 100% plan og i lodd, mener jeg? Satse på at det blir innafor og vatre opp spilleren med justerbare føtter?
Jeg tviler ikke ett sekund, men det heter vel ut av lodd når en vegg ikke er i vater på høykant? Det er vel kun horisontale flater som vatres, men loddrette måles i lodd.Jeg mistenker at du tviler på mine snekker kunnskaper Dazed? Ut av lodd?Hvordan tenker du ang. å vatre opp hylla? Veggen er kanskje ikke 100% plan og i lodd, mener jeg? Satse på at det blir innafor og vatre opp spilleren med justerbare føtter?
Å få hylla i vater er vel egentlig ikke noe stort problem. Problemet med ut av lodd er dessto verre. Da må man jo fore opp bak med ett eller annet, og det er jo ikke ønskeligJeg tviler ikke ett sekund, men det heter vel ut av lodd når en vegg ikke er i vater på høykant? Det er vel kun horisontale flater som vatres, men loddrette måles i lodd.
Selvfølgelig skal du få smør,-klumpen Jeg regnet med at du ikke ville vise deg her nede før bassene er oppe å går?Nice, Lars.
Slenger du en smørklatt oppå popcornet, kommer jeg prompte etter nedkomsten
Akryl er pent når det blir stelt til skikkelig.
BB
Huff, det hørtes slitsomt utvanvittig flott arbeid
får noen ville ideer.....
Tusen takk for det Jan! Og god bedring til deg også!
Takk permorten!Uffda - 2 uker liggende på hotellrom i syden.. Høres egentlig helt jævlig ut - Gratulerer og god bedring - du satser vel på payback time senere
mvh per morten
Tja, kanskje jeg skulle fylle på med det? Har hørt at det er bra for luftaSavnet 2 store palmer i rommet, da har du syden i heimen������
Dersom man holder seg til urin-våner er man vel trygg?Takk for skryt indianer! ( eller urinnvåner for å være politisk korrekt )