Hvis du er glad i Cello kan jeg anbefale å sjekke opp 2Cellos og Hauser (Hauser er med i 2Cellos men han produserer noe alene også), spiller både klassiske verker og musikk som i utgangspunktet ikke er klassisk.Jeg er jo glad i cello, og min første store opplevelse med det var Paul Torteliers innspilling av Bachs cellosuiter. Sikkert ikke den beste innspillingen, men en av mine favoritter likevel.
Eller kanskje jeg skulle gå for noe tsjekkisk opera? Det er nok å ta av. Fibichs Šarka eller The bride of Messina? Eller kanskje noe av Janáček - Věc Makropulos eller Její Pastorkyňa? Eller "Výlet pana Brouček do měsíce"?
Jeg venter fremdeles på mine Franco Serblin Ktêma. Nå er de sendt fra Italia, men jeg er dessverre bortreist når de kommer, så jeg må vente litt på å innvie dem. Hvis noen i Trondheim har lyst til å høre når den tid kommer, så er det bare å sende en PM.
Forslag til hva jeg skal sette på først?
Ta gjerne kontakt. Alt for lenge siden vi møttes.Jeg venter fremdeles på mine Franco Serblin Ktêma. Nå er de sendt fra Italia, men jeg er dessverre bortreist når de kommer, så jeg må vente litt på å innvie dem. Hvis noen i Trondheim har lyst til å høre når den tid kommer, så er det bare å sende en PM.
Forslag til hva jeg skal sette på først?
Tak skal du få Valentino, Ja det er nypressingVeldig pen platespiller, -KP-. Er det en nypressing? Forvirres litt av "Deusche Gramophon" på coceret og slik gammeldags bord på etiketten.