Name dropping, men jeg kan ikke la være, for å sitere Prepple: skal hjem til ham i morgen og drikke vin. Et langt liv i vinens og musikkens tjeneste bærer frukter.Bestilt konsertbillett! Leif Ove Andsnes i Kirsten Flagstad sal i Hamar 14. desember.
Neste år.
Hei. Jeg har nå hørt på et par av de aktuelle stykkene, både i "Jewel case" og "Deluxe"- utgavene, og jeg hører ingen ulyder, jeg .Sjekket litt på dette utmerkede forum og ser at det, heldigvis, er ulike meninger om Cecilia.
Personlig ikke hørt så mye på denne type musikk, men jeg må si det virkelig slo til
snip bilde "Bartoli Sacrificium"
Lyttet til den på PrestoStreaming, og de siste 3 låtene (som kun skal være tilgjengelig på Jewel Case version) hadde noen merkelig lyder, både ved lytting direkte på MacBook og ved streaming til DAC. Aldri hørt tilsvarende før
Noen andre som har opplevd tilsvarende, evt kan ta seg umaken ved å teste ut?
Så er selvfølgelig spørsmålet, er dette kun relatert til streaming, eller er det også på CD eller HighRes download?
Takker og bukker for at du testet utHei. Jeg har nå hørt på et par av de aktuelle stykkene, både i "Jewel case" og "Deluxe"- utgavene, og jeg hører ingen ulyder, jeg .
Slik er det.
Kun gjennom DAC, en Topping E70Velvet.
Som jeg skulle sagt det selv. En suveren LP som jeg hadde stor glede av i sin tid, og om den finnes på CD ville jeg vel tvile på at den lyder like imponerende.De Holst-suitene er supre!
Å ja.Auf dem Wasser zu singen er jo heler ikke ueffen.
Interessant ! Settes på ønskelisten til jul!