C
Cyber
Gjest
Ser at Iver Kleive og Knut Reiersrud har spilt inn en del plater på KKV, og jeg har lyst på en av dem, men hvilken er best? Regner med det er en del "kjennere" her...
Platekompaniet har de to første på nice-price - omtrent akkurat satt ned i pris - mitt forslag er kjøp disse Blå korall og Himmelskip først - synes du disse er knallbra så kjøper du også den siste - Nåde over nåde... Jeg synes forresten Blå korall er den beste!Må begynne et sted...![]()
Kyrie. FXCD 142PÅ hvilken plate er sangen de spilte i åpnings-sermonien Lillehammer?.
Anbefales på det sterkeste, den har jeg hatt som testplate i mange år.Hvorfor bare en?
Blå koral er "pensum" synes jeg, KKV FXCD106
Bruker Himmelskip en del.. liker den godt... Har blå korall også, men mitt eksemplar er det noe "feil" med (TRAGISK lydbilde m.m.)... Skulle klaget på den... kanskje sende en mail til KKV ???
mvh
Jeg byttet ut 4 "Himmelskip"-CD'er før jeg fikk en som jeg syntes låt bra nok. "Blå koral" derimot satt som et skudd fra første CD.Bruker Himmelskip en del.. liker den godt... Har blå korall også, men mitt eksemplar er det noe "feil" med (TRAGISK lydbilde m.m.)... Skulle klaget på den... kanskje sende en mail til KKV ???
mvh
Vi er vel flere som må bør sende mail til KKV ang. dette.Har alle tre og de to første har skikkelig bra lyd, men Nåde over Nåde må det være noe galt med. Den er skikkelig overstyrt i de kraftigste orgelpartiene, lyden sprekker. Har sendt mail til KKV, men har ikke fått svar. Har prøvd den på to forskjellige anlegg med samme resultat. Det er like ille ved lavt volum. Er det noen fler som har samme erfaring med denne?
Fikk endelig kontakt med KKV, og ny CD er kommet i hus. Og den er helt fin. Fikk også en PROMO- CD med div. artisterVi er vel flere som må bør sende mail til KKV ang. dette.![]()