J
J.J
Gjest
Hadde ja :JanOlav skrev:Et gammelt bilde fra dengangen jeg hadde Heresy II !
Dem er virkelig snertne !! Både i utseende ;D og lydmessig !!
Hadde ja :JanOlav skrev:Et gammelt bilde fra dengangen jeg hadde Heresy II !
Det ser jo virkelig bra ut !! (jeg er ikke no for brunbeiset (har vært lakkerer) _ men det er jo deres stue)Zeke1983 skrev:Siden det er hyggelig med bilder så kan jeg slenge opp bilde av dvd hylla mi også, fant ingen som var passe stor i fargen jeg ville ja..
Der var bildet jo.JanOlav skrev:Et gammelt bilde fra dengangen jeg hadde Heresy II !
Nopp hehe.jan#jan skrev:Men Jan da ... er ikke du ute i garasjen ?? ;D ;D
Har skrudd noen bord ute jeg ... men det er varmt -- OG så skal det plutselig bli pøst på med bilder her inne !!JanR skrev:Nopp hehe.jan#jan skrev:Men Jan da ... er ikke du ute i garasjen ?? ;D ;D
Gjort ferdig ei arbeids skisse dog. Nå venter jeg på arvingen som skal være "hjelpegutt", er vel ikke langt unna.
Veier litt de jæ*la platene, ork å holde på alene.
/jan
takk for skryt!jan#jan skrev:Det ser jo virkelig bra ut !! (jeg er ikke no for brunbeiset (har vært lakkerer) _ men det er jo deres stue)Zeke1983 skrev:Siden det er hyggelig med bilder så kan jeg slenge opp bilde av dvd hylla mi også, fant ingen som var passe stor i fargen jeg ville ja..
Hva gjør du nå som den er full ??
Du må være en DIYer ... bare å putte inn bilder (i en egen tråd) om det blir mere !!Zeke1983 skrev:takk for skryt!jan#jan skrev:Det ser jo virkelig bra ut !! (jeg er ikke no for brunbeiset (har vært lakkerer) _ men det er jo deres stue)Zeke1983 skrev:Siden det er hyggelig med bilder så kan jeg slenge opp bilde av dvd hylla mi også, fant ingen som var passe stor i fargen jeg ville ja..
Hva gjør du nå som den er full ??
Nei det er jo helt klart smak og behag ang farge. . Har veldig lyse farger ellers her, så brekker av litt, men kunne like gjerne vært hvit, synes det gjør seg så lenge det er i en stue
Ellers så må jeg si at det står en liten bunke dvd`er bak gardina her Er jo rasende billig om dagen, s åmå innrømme det dukker film og musikk stadig i postkassa her
Treg i avtrekker i dag ?? ;D ;DJanOlav skrev:Ojsann! Har du lagd den selv?
Ser nå at det var kommet inn noen flere innlegg her ja. Vel, flott arbeid Zeke.
Hei!JanOlav skrev:Ojsann! Har du lagd den selv?
Knalltøff!JanR skrev:Svært beist Stå litt i stil med hønna, størrelsesmessig.
Noe ala det her var planen:
Dvs den blir ikke i "furu" men mørk, svart'ish.
230cm bred ca, 60cm dyp, 85cm høy på det høyeste sånn ca.
/jan
Du har det med å bidra mer i trådene her !! ;D ;D Kom deg bort på DIY med engang !!!!!!! ;D ;D ;D ;DZeke1983 skrev:Hei!JanOlav skrev:Ojsann! Har du lagd den selv?
Ja stemmer det! Laget selv, da jeg synes det er vanskelig å finne noe som passer rent fysisk og estetisk til utsyret!
Slenger med bilde av cd hyllene, så egentlig ble laget for å stå, men som gjorde seg( nesten) like godt liggende under viduene, de er som regel skjult bak gardinene hvis jeg lytter.
Ellers takk for skryt alle sammen!
Få ting som er så gøy å lage ting som blir bra og kan brukes selvjan#jan skrev:Du har det med å bidra mer i trådene her !! ;D ;D Kom deg bort på DIY med engang !!!!!!! ;D ;D ;D ;DZeke1983 skrev:Hei!JanOlav skrev:Ojsann! Har du lagd den selv?
Ja stemmer det! Laget selv, da jeg synes det er vanskelig å finne noe som passer rent fysisk og estetisk til utsyret!
Slenger med bilde av cd hyllene, så egentlig ble laget for å stå, men som gjorde seg( nesten) like godt liggende under viduene, de er som regel skjult bak gardinene hvis jeg lytter.
Ser flott ut - og jeg skal til å renovere stua her snart og et integrert bokylle/vinyl/cd/dvd reolsystem må klekkes ut...... :
Båtpuss i våres versjon finnes neppe i wikipedia ;D ;DZeke1983 skrev:Få ting som er så gøy å lage ting som blir bra og kan brukes selvjan#jan skrev:Du har det med å bidra mer i trådene her !! ;D ;D Kom deg bort på DIY med engang !!!!!!! ;D ;D ;D ;DZeke1983 skrev:Hei!JanOlav skrev:Ojsann! Har du lagd den selv?
Ser flott ut - og jeg skal til å renovere stua her snart og et integrert bokylle/vinyl/cd/dvd reolsystem må klekkes ut...... :
Skal sjekke om jeg har noen bilder av prosjektene mens jeg holdt på med dem!
Er digg å ha orden på cd `er og dvd er og sånne ting, for oss som liker fysiske medier enda! ;D
Båtpuss hører jo sommeren til så JanR får være unnskyldt, inntil videre!
PS: offtopic men, ikveld blir det TOTO konsert i vakre Ravnedalen i Kristiansand!! For de som bor innen rimelig nærhet er det bare å hive seg på, siste sjans for å få med seg gamlegutta, men så å si original besetning!! GLEDER MEG!!
Desverre ingen vinyl her er bare "unggutten" på 27, så har bare vage minner fra mamma og pappas platespillere..jan#jan skrev:Båtpuss i våres versjon finnes neppe i wikipedia ;D ;DZeke1983 skrev:Få ting som er så gøy å lage ting som blir bra og kan brukes selvjan#jan skrev:Du har det med å bidra mer i trådene her !! ;D ;D Kom deg bort på DIY med engang !!!!!!! ;D ;D ;D ;DZeke1983 skrev:Hei!JanOlav skrev:Ojsann! Har du lagd den selv?
Er digg å ha orden på cd `er og dvd er og sånne ting, for oss som liker fysiske medier enda! ;D
PS: offtopic men, ikveld blir det TOTO konsert i vakre Ravnedalen i Kristiansand!! For de som bor innen rimelig nærhet er det bare å hive seg på, siste sjans for å få med seg gamlegutta, men så å si original besetning!! GLEDER MEG!!
Det vi kaller båtpuss .... Det er skikkelig Singel Malt Whisky ;D ;D
NOEN mener det smaker båtpuss - vi syntes det er et bra begrep ... jeg sier bålvann ;D ;D ;D
JanR .... koser seg i bunkersen ... med all grunn - gubbjævelen har rigget seg bra til og har en tolererende kone
Angående fysiske medier ... så ingen vinylskiver ... noen bilder du ikke har vist oss ?? :
+1 Syns heller ikke det er særlig kvalitet over den tjenesten..jokris skrev:Vinyl har blitt veldig bra her hjemme nå og ett godt alternativ til å trykke rundt på spotify(som ikke gir meg noe)
Det er bra Spøttifyyy har en bra misjon ... lett til muzak - lett til terrasse - lett å finne Related Artists.jokris skrev:Vinyl har blitt veldig bra her hjemme nå og ett godt alternativ til å trykke rundt på spotify(som ikke gir meg noe)
Bra !!! Skal ikke si noen pris igrunn... da jeg ikke vet hvor mye du vil satse .. men en spiller til 5 - 10 komplett ifra bruktbørsenZeke1983 skrev:+1 Syns heller ikke det er særlig kvalitet over den tjenesten..jokris skrev:Vinyl har blitt veldig bra her hjemme nå og ett godt alternativ til å trykke rundt på spotify(som ikke gir meg noe)
ang platene så finnes de nok enda..Husker spesielt godt den gule live skiva til Gasolin, live i Skandinavia, konge!!
Kommer jeg over en spiller jeg synes virker ok så skal du ikke se bort ifra det kan bli utprøvd her også!
Er en last jeg har.jan#jan skrev:Treg i avtrekker i dag ?? ;D ;DJanOlav skrev:Ojsann! Har du lagd den selv?
Ingenting som er offtopic i vennetråden vår, så lenge det dreier seg om musikk, hifi og denslags. ;D Og Klipsch da seff! 8)Zeke1983 skrev:Få ting som er så gøy å lage ting som blir bra og kan brukes selvjan#jan skrev:Du har det med å bidra mer i trådene her !! ;D ;D Kom deg bort på DIY med engang !!!!!!! ;D ;D ;D ;DZeke1983 skrev:Hei!JanOlav skrev:Ojsann! Har du lagd den selv?
Er nok av spillere rundt omkring, løp og kjøp.Zeke1983 skrev:+1 Syns heller ikke det er særlig kvalitet over den tjenesten..jokris skrev:Vinyl har blitt veldig bra her hjemme nå og ett godt alternativ til å trykke rundt på spotify(som ikke gir meg noe)
ang platene så finnes de nok enda..Husker spesielt godt den gule live skiva til Gasolin, live i Skandinavia, konge!!
Kommer jeg over en spiller jeg synes virker ok så skal du ikke se bort ifra det kan bli utprøvd her også!
Så sant som du skriver jan#jan; ingen grunn til å stresse for fort. 8)jan#jan skrev:@J.O
Det er ingen last ... Jeg har lært at rør/vinyl/horn folk ikke stresser.
Vi tar den tiden det trengs ;D (noen syntes det er kjekt og) ;D ;D
Ellers så er jeg enig .. løp og kjøp vinylsnurre Zeke 8)
DT på vinyl er sikkert moro kan jeg tenke meg, kos deg!jokris skrev:eneste som får meg lyttetrøtt her hjemme er 30 min spotify, fytte grisen
den skal inn på ungerommet vinyl og klipsch hører sammen ja, veldig artig nå som jeg har fått jafset til meg en del skiver
av god gammel årgang, husker godt jeg kjøpte første plata til bla dream theater, og jaggu har jeg fått tak i den igjen, førsteutgivelsen. skitgøy ;D
PT og ;DJanOlav skrev:DT på vinyl er sikkert moro kan jeg tenke meg, kos deg!jokris skrev:eneste som får meg lyttetrøtt her hjemme er 30 min spotify, fytte grisen
den skal inn på ungerommet vinyl og klipsch hører sammen ja, veldig artig nå som jeg har fått jafset til meg en del skiver
av god gammel årgang, husker godt jeg kjøpte første plata til bla dream theater, og jaggu har jeg fått tak i den igjen, førsteutgivelsen. skitgøy ;D
Takk.jan#jan skrev:Et smukt anlegg Dazed !!
Aldri! ;Djan#jan skrev:Men jeg syntes du kan oppgradere ifra Mid-fi nå.......
BHO skrev:Uansett er klasse A greier klart og foretrekke......iaf i mine ører. ;D
JanR skrev:BHO skrev:Uansett er klasse A greier klart og foretrekke......iaf i mine ører. ;D
/jan