Takk for svar HåkonRF83 endrer fundamentalt karakter gjennom innspillingsperioden. Det hender til og med at de spiller direkte stygt i perioder, før de omsider faller til ro etter å ha omsatt rundt regnet 1 kilowattime. Du skal ha spilt lovlig høyt for å få til dette i løpet av bare 150 effektive timer, faktisk. Det er spesielt skyvet i bassen som endrer seg i løpet av innspillingen.Takk for det
har en electrocompaniet ECI-3 på 2x70w og en abrahamsen dac konvertor, og har lyst til å oppnå litt bedre trøkk ifrå bassen. har kanskje spelt rundt 150 timar med mine.
Mitt tips er at, jo, du har en del å hente i forhold til en ECI-3, men jeg ville drøyd nyinnkjøp inntil RF'ene har "falt til ro", og vist deg hva bassområdet egentlig bedriver. En fornuftig 250-Watter med elegant mellomtone kan være en fin innfallsavinkel. Minst like viktig er forforsterkeren, dermed blir jo raskt budsjettet et spørsmål. P3 (eller P5, selvfølgelig) og A21 som du nevner er ingen dum idé, blant mange gode.
Mvh
Håkon Rognlien
reknar med at eg kjem til å få litt bedre lyd etterkvart som dei blir innspelt ja, har latt dei stå på mens eg har vore på jobb. Men ka kan du seie meg om Cary Audio SLP-03 og SA-200.2? har ein kompis som er overbevist om at dette er det alternativet eg bør velge i denne prisklassen, men verken eg eller han kan skryte på oss at vi kan noke serlig om valg av forsterkerar. Har lest fleire har anbefalt parasound sine forsterkerar, men desse innlegga var gjerne 3-5 år gamle, så tenkte kanskje det er komt, eller har vore noken andre forsterkerar som er bedre.
Men viss eg i første omgong kunne fått noke innspel av kva som hadde vore best av Cary audio og Parasound så hadde det vore til stor hjelp
Har satt meg eit budsjett på rundt 40 000kr denne gong
Mvh Frode Berglid