Evo III
Hertugen
590 AX er verdt vær krone extraMen synes du 550AX var en god forsterker til prisen ? Eller er oppgraderingen til 590AX verdt 30.000 synes du Evo ?
O
590 AX er verdt vær krone extraMen synes du 550AX var en god forsterker til prisen ? Eller er oppgraderingen til 590AX verdt 30.000 synes du Evo ?
Blir spennende hvordan denne låter iforhold til Forte 2, etter hva jeg kan skjønne så er det mye av det samme med 12 tommer element og 15 passiv bak.Veldig spennende nyhet for min del de Forte III. Om mulig må de prøves ut mot JBL L150A på sikt.
Vis vedlegget 419092
Yes, det er korrekt istedenfor bassport. Forte 2 går ganske så dypt.Forte III kan bli interessant, ja. 15" slavebassen spiller jo ikke, btw, men er vel egentlig litt som en fancy bassrefleksport å regne?
Tviler på at dem er bedre enn Cornwall, om det er tilfelle er det helt rått! Prismessig stiller dem seg vel også under Cornwall?!Forte III og The Fifteens var vel noe av det mest spennende der syns jeg. Også lurer jeg på hvordan den Klipsch forsterkeren er voicet, og hvordan den matcher klangmessig med høyttalerne i Heritage serien. Utseendemessig var den iallfall ikke så dum.
Er forresten Chorus og Forte "bedre" enn Cornwall?
Glem ikke å prøve dem med McIntosh-oppsettet ditt!!Får melde meg inn blant klipsch venner etter nyervervelsen av et par klipsch heresy 3 i dag. Disse skal brukes i et anlegg nr. 2 så da starter jakten på en god rørforsterker å mate de med
Trodde det var andre horn og drivere på Chorus og Forte, men aner ikke hvordan prisnivået på dem er ifht. Cornwall. Virker jo som Heritage har blitt vesentlig dyrere de siste par årene, så er vel vanskelig å si hva de vil/ville kostet i dag. Uansett koker det kanskje ned til smak hva som er best.Tviler på at dem er bedre enn Cornwall, om det er tilfelle er det helt rått! Prismessig stiller dem seg vel også under Cornwall?!Forte III og The Fifteens var vel noe av det mest spennende der syns jeg. Også lurer jeg på hvordan den Klipsch forsterkeren er voicet, og hvordan den matcher klangmessig med høyttalerne i Heritage serien. Utseendemessig var den iallfall ikke så dum.
Sant skal sies, jeg Cornwall var noe helt spesielt i mitt eie... makan til musikkformidler .
Men jeg gleder meg vilt til å høre Forte!! .
Tviler på at dem er bedre enn Cornwall, om det er tilfelle er det helt rått! Prismessig stiller dem seg vel også under Cornwall?!Forte III og The Fifteens var vel noe av det mest spennende der syns jeg. Også lurer jeg på hvordan den Klipsch forsterkeren er voicet, og hvordan den matcher klangmessig med høyttalerne i Heritage serien. Utseendemessig var den iallfall ikke så dum.
Sant skal sies, jeg Cornwall var noe helt spesielt i mitt eie... makan til musikkformidler .
Godt å høre at dem gjør jobben . Irriterer meg stort at dem ikke fikk plass i TV kroken .. Men RF63 brillierer der nå da . Var en greit opptur kontra RF83, som ble for store for kroken der(var jo det som stod der før). RF63 er en nydelig høyttaler på mange måter!Tviler på at dem er bedre enn Cornwall, om det er tilfelle er det helt rått! Prismessig stiller dem seg vel også under Cornwall?!Forte III og The Fifteens var vel noe av det mest spennende der syns jeg. Også lurer jeg på hvordan den Klipsch forsterkeren er voicet, og hvordan den matcher klangmessig med høyttalerne i Heritage serien. Utseendemessig var den iallfall ikke så dum.
Hei på deg;-) De spiller bedre enn noen gang. Nå med LM audio LM518IA Set
Takker for svar, mulig jeg hører om å få prøve den for å se om det holder eller ikke. Kunne vel aller helst ønska meg en 218ia, men den er fort en del mer kostbar.Hei
Jeg stilte akkurat samme spm. Noen få sa kjør på, men en liten overvekt var skeptiske til om det ville holde. Du har returrett hvis du bestiller den, men jeg stod over (konemor var heller ikke helt begeistret for designet).
Har i alle fall ingen problemer med å anbefale 218iA. Savner min titt og ofte. Knallgod forsterker.Takker for svar, mulig jeg hører om å få prøve den for å se om det holder eller ikke. Kunne vel aller helst ønska meg en 218ia, men den er fort en del mer kostbar.Hei
Jeg stilte akkurat samme spm. Noen få sa kjør på, men en liten overvekt var skeptiske til om det ville holde. Du har returrett hvis du bestiller den, men jeg stod over (konemor var heller ikke helt begeistret for designet).
Hei.
Nokon som har erfaring med oppsett Pioneer VSX 1131, Kipsch RF82, RC64, RSW12?
Har ein kamarat som har anskaffa dette og er skuffa over lyd. Slafsete sub og boksklang frå fronthøytaler.
Har ikkje vert og sjekkka hos han, men føler meg litt skyldig då eg anbefalte han Klipsch, Pioneer får han ta på eigen rekning