mteinum skrev:Og ett til fra Amy's blog
http://forums.klipsch.com/blogs/amy/archive/2008/03/06/we-re-all-ears.aspx
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,11057.msg405958/topicseen.html#msg405958mteinum skrev:Mens vi venter på mer vettug informasjon fra Jan......
Det hadde jeg......feil merke....og visse prinsipper er ufravikelige. 8) ;D ;DJanR skrev:Hadde ikke takket nei jeg
/jan
Burde sett den komme ;D ;DBHO skrev:Det hadde jeg......feil merke....og visse prinsipper er ufravikelige. 8) ;D ;D
Og velkommen skal du værelille hiawata skrev:Hei Klipsch venner har kjøpt meg et sett Klipsch RB 61 . Synes de er bra kan jeg entre det gode selskap
Gratulerer så mye, både med AN og Klipsch!lille hiawata skrev:Hei Klipsch venner har kjøpt meg et sett Klipsch RB 61 . Synes de er bra kan jeg entre det gode selskap
Er vel mellom-stativmodellen i Referenceserien, koster 4-5000 tror jeg, en 6,5 og horn selvsagtJanR skrev:http://www.klipsch.com/products/details/rb-61.aspx
Hvor på stigen ligger den a ?
Ramlet litt ut når det gjelder nyere Klipsch må jeg innrømme.
/jan
Åhh, furtebu?JanR skrev:Der ser du hva jeg vet
Takker.
Må vel bli ett par småtasser fra klipsch utover sommeren,ha ute i furtebua
Følge litt med på hva som dukker opp utover.
/jan
Helt klart!Continuo skrev:B3 er jo en fin liten sak.
14kvm.Continuo skrev:Åhh, furtebu?
Stor er den a?
B3 er jo en fin liten sak.
JanR skrev:14kvm.Continuo skrev:Åhh, furtebu?
Stor er den a?
B3 er jo en fin liten sak.
B3 kan nok fungerer der den også
/jan
På 14kvm kan du jo sette inn et par RB-75. 8)hifiguru skrev:RB er endel tøffere, med Referenceseriens horn blir det mer ørefik ;D ;D
Det kan jeg men skjer neppeContinuo skrev:På 14kvm kan du jo sette inn et par RB-75. 8)
Kan tenke meg du lider fælt!JanR skrev:Det kan jeg men skjer neppeContinuo skrev:På 14kvm kan du jo sette inn et par RB-75. 8)
Noen småtasser (på sikt) er tingen.
Ikke noe jeg stresser så ille med.
Lider meg igjennom dagene med de som står i stua ;D
/jan
Du aner ikke ;DContinuo skrev:Kan tenke meg du lider fælt!
Her er manualen, hentet fra Klipsch.com.Harbs skrev:Er det noen som har en manual til RF 3? Trenger litt tipps ang. plassering.
Trond Kårstad
Hei Trond..Harbs skrev:Er det noen som har en manual til RF 3? Trenger litt tipps ang. plassering.
Trond Kårstad
Gratulerer så mye med "mye" høytalerTELLUS skrev:Hei,
Klipsch og EC virker for meg som en veldig bra match.
Tror nå omsider mitt søk etter de rette høyttalerene (for meg) er over.
Mvh Øivind
timc skrev:Hehe.
Har til gode å høre Khorn, men har hørt mye på La Scala II.
Fantastiske saker
-Tim
Nei, ikke et vondt ord om LaScala!JanR skrev:Det kommer Cont
Alt i sin tid.
La Scala er ingen sinke i trafikken heller
/jan
Det er de vel enda :Horn skrev:K.horna ... 62!!! år sidan ... og var forholdvis dyre.
Takk for sist ja. Tiden går fort når man har det gøyContinuo skrev:Til dere som ikke har hørt Khorn enda: ALDRI LA EN SLIK SJANSE GÅ FRA DERE!
Jeg ble ikke skremt, men på den annen side så var jeg ikke godt forberedt heller. :Erland skrev:Takk for sist ja. Tiden går fort når man har det gøyContinuo skrev:Til dere som ikke har hørt Khorn enda: ALDRI LA EN SLIK SJANSE GÅ FRA DERE!
Håper du ikke ble skremt?
Dynamikk i dette formatet kommer overraskende selv på den forberedte 8)