Bra det funker,før du eventuellt kjøper deg en transeamp.....gjør deg den tjenesten å iallefall hør på en rørkombo på dine/like høyttalere.....ta kontakt med rognlien i fryd hifi....seriøs kar,og butikk.......legger til at det en min favorittbutikk nr.1 å handle nytt i,og jeg forespør der,før jeg gjor andre nye krumspring.....den mannen der er rene trollmannen på lydoppsett i stereo,dønn ærlig,og prakker ikke på deg en hel masse drit du ikke trenger.....regn med å høre: den der er fyttifaen så bra,eller noe i den duren...he he.
Fryd hifi/innehavern har ytet den beste servicen jeg noengang har fått hos en forhandler på hifi her på berget noengang,bare sånn at det er sagt.Hvem andre sjapper gidder å sitte en hel kveld å sette opp en platespiller jeg har kjøpt en annen plass,for å levere en pickup til 3500 kr......svaret er: ingen andre,men Håkon Rognlien går litt egne veier med kundene sine han gitt,derfor kan jeg ikke annet enn å ta av meg hatten...Kjøp ny hifi hos FRYD,du er sikret en dønn ærlig selger,som virkelig vet hva han driver med.....lykke til
Hva med en audionote OTO se.......10watt,men visstnok magisk så det holder....å ja den har rør,men i lukket kabinett.