bluesbreaker
Hundeeier
AB jernvare.
God fortsettelse!
God fortsettelse!
Med eller uten ghost faktor, du er hjerteligst velkommen igjen."The Ghost of Jon Lord" takker for meget hyggelig samvær kvelden før man ynder å spre et lett dryss med tungmetaller over by, grender og land.
Fruen disket opp med et deilig avbrekk fra julemat med tilnærmet hjemmelaget pasta, 2 varianter av godsaker og øse over sin pasta, samt salat, brød og oliven. Nydelig var det når så verten dro frem en sølle amarone som følge til måltidet ble det brått vanskelig å styre seg.
Is til dessert tett fulgt av kransekake, kaffe og annet medførte utfordringer mtp forflytning av legemet til "sweetspot" etter endt måltid.
Eders dCS rigg er "eye candy" fra øverste hylle, og Ypsilon forsterkeriet har jeg lagt min elsk på for lenge siden.
"Streaming" er ikke bare rett frem, avhengig av leverandør og små opphold på leveranse av "bits and bytes" er svært irriterende.
Men Ordføreren har et ørlite arsenal av leverandører. Noe musikk kler som alltid anlegget svært godt, mens litt tyngre sjangere kan bli anmassende.
Men når min ned dopede hjerne husket ett og annet musikkspor, så satt mye midt i sikringsboksen.
Og fruens Wolf Alice - Smile var bæltøft, og klarte seg langt bedre enn Tool via Babellene.
Det var også riktig morsomt og forære deg alle de ferdiginnspilte kassettene som dukket opp i flytteprosessen her nede (en hel banankasse, hvorav halvparten ble sortert vekk). Jeg kommer plutselig tilbake
Da satser vi på at at det nye året bringer langt mer samvær og hygge enn det foregående
Dette er elegant å se på JamakrVis vedlegget 792886
Det er forsterkeri som passer sammen med disse lekekameratene jeg er på jakt etter ....
Mvh
JMK
Ja -de var "smekrere" enn jeg husket. Trenger forsterkeri fra 4000 serien - så.tenker jeg og bruke dem på et par StudioMonitorer. MvhDette er elegant å se på Jamakr
Har stående en 4035 CD spiller faktisk.
Mvh: Espen L
Det må jeg gi deg helt rett i. Dette var rått. Men, det mangler vel et instrument her .....Du verden, dette må jeg si var en hederlig "cover" versjon av ærverdige "Highway Star" fra våre dyp fiolette venners yngre dager
Herremannen bak stikkene og gitaristen gjør et grundig arbeide
Det er helt riktig, men det ivaretas delvis av Joe Satrianis virtuose traktering av el-gitar tilkoblet et hav av pedaler og gitar moro bokser.Det må jeg gi deg helt rett i. Dette var rått. Men, det mangler vel et instrument her .....
Mvh
JMK
Ikke nødvendig, hørte det godt første gangen Og, helt enig. Det ivaretok det meste.Det er helt riktig, men det ivaretas delvis av Joe Satrianis virtuose traktering av el-gitar tilkoblet et hav av pedaler og gitar moro bokser.
Lytt en gang til, og hør hva som foregår fra 2:50 til ca.3:40.
Den godeste Satriani er nesten et helt band alene når han tar av.
Men nå er jo den mannen i den absolutte eliten hva traktering av elektrisk gitar angår.
Det hadde definitivt vært ennå et knep fetere lydbilde med et Hammond B3 i full sving (ja, nær sagt selvsving) på scenen, men dog.
Chad fra Red Hot Chilipeppers på slagverk gjør en strålende jobb i Ian Paices ånd synes jeg
Det blir litt som Dum Dum sin betraktning om at klokka bare er 9 i Brasil. Det er jo alltid fint vær et sted - om ikke annet så inne.Heisan
Jeg er med og gleder meg STOOORT
Som vanlig har du vel bestilt pen vær?
Jøsses bevares!Heisan
Jeg er med og gleder meg STOOORT
Som vanlig har du vel bestilt pen vær?
Er vel litt perifer.....Jøsses bevares!
Trodde du hadde gått under jorden,
med en ghostwriter på Facebook.
Vi er nå på en tilnærmet kritisk grense for antall deltakere. Etternølere bør kjappe seg med påmelding.Invitasjon til OAS medlemmer.
Det inviteres med dette til klubb treff lørdag 11 juni.
Program: Oppmøte mellom kl 14 og 15. Deretter improviseres. Avsluttes ved behov.
Det finnes lyd og hente ut av et hovedanlegg. Og, det vil være ett eller flere eldre Tandberg anlegg satt opp i huset – for dem som liker slikt.
Påmelding utbes innen 6te juni, og det vil vær en begrensning for antall det er plass til. Først til mølla osv - gjelder. Antall begrensning er ikke spikret – men hvis så mange som 12 eller flere melder seg - da begynner vi å nærme oss en grense?
Det trengs også påmelding med tanke på at et eller annet å spise må også planlegges. Noe drikke serveres, men den enkelte må så gjerne tenke på seg selv og andre når det gjelder det flytende.
Påmelding sendes på e-mail som alle klubb-medlemmer har oversikt over i medlemsregisteret.
Offentlig transport til åstedet fra Oslo innebærer ferje, buss og deretter 8 minutter gå tur. Stedet er også tilgjengelig for ankomst med bil. De som trenger veiledning for å finne fram sender meg forespørsel om det.
Mvh JMK
Nå er påmeldingen litt mer enn stappende fullt, og det settes strek for påmeldinger. Og, jeg regner med at noen forfall i siste liten gjør at vi får plass til de fleste. Hjertelig velkommen hele bunten.Vi er nå på en tilnærmet kritisk grense for antall deltakere. Etternølere bør kjappe seg med påmelding.
Mvh
JMK
Så fint.Morgendagen føles omtrent som en reunion i Nesoddenlandskap. Og ja, jeg gleder meg
Så gøy med bilder. Flott gjeng....og takk for at vi fikk komme @Jamakr . Du er den fødte vert til disse sommerfestene. -Og hvilket sted du har der ute ved Alværn Brygge!!! Selv etpar omganger med styrtregn la ingen demper på stemningen - tvert om.
Nyyydelig mat, bøttevis med drikke, smakfulle kaker og schwart kaffe - hva mer kan man igrunn forlange? Jo, selvsagt kan man forlange mer. -Gjestene! Men, det slo heller ikke feil - bare hyggelige folk selvsagt. Det måtte da ha vært stinn brakke og minst 15 - 20 stykker innom? Beklager at jeg fikk festet altfor få av dere på fotos. Selv verten snek seg unna kameraet. Det skal ikke skje igjen
Det var intet å utsette på hverken musikk, eller lyd - det skal være visst.
Tusen, tusen takk til alle for en superhyggelig dag/kveld.
Vis vedlegget 825230
Flott med bilder. Gøy!...og takk for at vi fikk komme @Jamakr . Du er den fødte vert til disse sommerfestene. -Og hvilket sted du har der ute ved Alværn Brygge!!! Selv etpar omganger med styrtregn la ingen demper på stemningen - tvert om.
Nyyydelig mat, bøttevis med drikke, smakfulle kaker og schwart kaffe - hva mer kan man igrunn forlange? Jo, selvsagt kan man forlange mer. -Gjestene! Men, det slo heller ikke feil - bare hyggelige folk selvsagt. Det måtte da ha vært stinn brakke og minst 15 - 20 stykker innom? Beklager at jeg fikk festet altfor få av dere på fotos. Selv verten snek seg unna kameraet. Det skal ikke skje igjen
Det var intet å utsette på hverken musikk, eller lyd - det skal være visst.
Tusen, tusen takk til alle for en superhyggelig dag/kveld.
Vis vedlegget 825230
Pilletukken...utpå kvelden tok det nok skikkelig fyr, ja.