Hvor selges Spyderco?Spyderco Native er en snedig sak. Har hatt min i 16 år og har ikke trengt å kvesse den ennå, til tross for bruk bl.a. som boksåpner
Min ble kjøpt hos Veldig Hemmelig, aka Top Secret, ved øverenden av Vaterlandstunnelen. Terje har lagt ned for flere år sida, så hvor du nå kan gå veit jeg ikke.Hvor selges Spyderco?Spyderco Native er en snedig sak. Har hatt min i 16 år og har ikke trengt å kvesse den ennå, til tross for bruk bl.a. som boksåpner
Flotte saker.Endelig i gang igjen, etter flytting og opptatt med andre gjøremål.
Så her kommer det mer skrytebilder
Noen på gang, og noen ferdige:
Vis vedlegget 350569 Vis vedlegget 350561 Vis vedlegget 350565 Vis vedlegget 350562 Vis vedlegget 350566 Vis vedlegget 350567
Mvh
Lars
Bildene av knivene lyver, de er MYE finere en det ser ut som.Flotte saker.Endelig i gang igjen, etter flytting og opptatt med andre gjøremål.
Så her kommer det mer skrytebilder
Noen på gang, og noen ferdige:
Vis vedlegget 350569 Vis vedlegget 350561 Vis vedlegget 350565 Vis vedlegget 350562 Vis vedlegget 350566 Vis vedlegget 350567
Mvh
Lars
Du får jo formulert deg til at det høres så enkelt ut da.Her er den siste jeg lagde i går. Denne ble jeg veldig godt fornøyd med:
Vis vedlegget 350945
Mvh
Lars
Hehe, det ble litt feil jaDu får jo formulert deg til at det høres så enkelt ut da.
Denna lagde jeg i går liksom - omtrent som at du skulle formidlet at du hadde stekt en ferdigpizza.
Nei, nok en gang - cred for meget pent arbeid.
Den vita var fin, lite kort blad.Et par nye på gang, mangler bare å lage slirer nå så (kjedelig) Vis vedlegget 901926 Vis vedlegget 901927
Det er stabilisert kongle støpt inn i hvit epoxy^^ Hva har du brukt i skjeftet på denne :
Det ser nesten ut som ryggmargen til en fisk i hvit epoxy... kult uttrykk.
mvh
KJ