Knopfler til Norwegian Wood neste år

JaLa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.03.2004
Antall liker
6
Jeg heiser ihvertfall flagget!
Han spiller i Vestlandshallen i Bergen dagen etter... Jeg blir å treffe begge steder :) ;) :D

R

RoDa

Gjest
JaLa skrev:
Her også JaLa!!
Merkelig så populært det er å være nisse og disse Mark..... ::)
Ble litt Mark her i stua nå på tampen av dagen, koooooselig. 8)

R

JaLa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.03.2004
Antall liker
6
RoDa skrev:
JaLa skrev:
Her også JaLa!!
Merkelig så populært det er å være nisse og disse Mark..... ::)
Ble litt Mark her i stua nå på tampen av dagen, koooooselig. 8)

R
Ja, det er visst inn å være kritisk til alt Mark har gjort etter Dire Straits. Men, men.. Sånn er det! Jeg liker han bare bedre og bedre! Til mandag havner "Get lucky" i butikkhyllene :)

Jarle

Bjørn ("Orso")

Bransjeaktør
Ble medlem
03.11.2008
Antall liker
2.903
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
JaLa skrev:
Han spiller i Vestlandshallen i Bergen dagen etter... Jeg blir å treffe begge steder :) ;) :D
Ifølge de jeg kjenner som har vært på konsert i Vestlandshallen, så er akustikken der totalt ødeleggende på musikk opplevelsen. Og dette er folk som ikke er erfarne lyttere. Tviler derfor på at jeg stiller, men skulle gjerne ha hørt Knopfler i et bra lokale. Fikk desverre ikke med konserten i Haukelandshallen i Bergen for noen år siden. Den var ifølge broderen virkelig bra.

oyvindth

Hi-Fi interessert
Ble medlem
26.07.2006
Antall liker
1
Jepp da blir det konsert, synes nye albumet er bra, typisk Knopler. Men noen gode øyeblikk!
;D Gleder meg til spesial utgaven med vinyl :)

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.919
Sted
Oslo
Selvsagt blir det konsert.

hvis jeg får betalt for det.........

JaLa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.03.2004
Antall liker
6
ErosLoveking skrev:

Så du skal dra med andre ord?! :) Gled deg! Du får betalt gjennom store musikkopplevelser!

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.919
Sted
Oslo
JaLa skrev:
ErosLoveking skrev:

Så du skal dra med andre ord?! :) Gled deg! Du får betalt gjennom store musikkopplevelser!
Er ikke sikkert, men de gangen jeg har vært på NW, har vært som jobb. Derfor et "hvis"
Generelt lite glad i musikk utendørs, så det skal mye til for at jeg skal betale for noe slikt.

S

Stereo_Mono

Gjest
Artig! Bestilt meg noen billetter i dag jeg også :)

Det at folk har blitt kritisk til Knopfler etter Dire Straits finner jeg merklig da fyren har alltid hatt røtter til Folk-Rock og Country musikk. Mye Irsk inspirasjon har det også vært. Dette hører man helt tilbake til 1983 med Local Hero og Cal året etter. The Notting Hillbilles fra 1989 var vel hans første nå roer vi alt ned album.

Ser mye av det samme med David Gilmour. Han har roet ned ting et hakk eller to med årene han også.

Jeg tipper at det henger sammen med at de endelig får tatt tak i det som intreserer dem som artister og ikke de komærsielle kreftene som bidrar til hvordan det skal være og låte.

Topp Bunn