Hi-Fi magasin Knut 70 år!

Nikko03

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.11.2008
Innlegg
4.441
Antall liker
2.890
Torget vurderinger
3
Gratulere med dagen til en mann.
Som har en entusiasme og glede for hobbyen som virkelig er fantastisk.
Det har kommet tydelig frem i alt jeg har lest. Ført i pennen av jubilanten :)
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.808
Antall liker
21.660
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
happy b-day
 

northpole

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.11.2010
Innlegg
663
Antall liker
588
Gratulere så mye med dagen.Takker for dine bidrag gjennom tidene og håper det kommer mange til fremover:)
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.930
Antall liker
5.970
Torget vurderinger
2
En stor gratulasjon fra meg også! Håper du får en minneverdig dag :)
 

ivarlo

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
513
Antall liker
596
Torget vurderinger
3
Gratulerer med dagen! :)
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
35.759
Antall liker
20.575
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Gratulerer! Du har betydd fantastisk mye for hi-fi-interessen min og sikkert uendelig mange flere enn meg.

 

ogla

Prepare to be baffeled!
Ble medlem
18.08.2010
Innlegg
1.136
Antall liker
741
Sted
Sola
Torget vurderinger
18
Gratulerer med dagen!
 

Academic_South

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.10.2013
Innlegg
874
Antall liker
402
Gratulerer så mye! Hifi-Norge hadde definitivt vært mye fattigere uten deg.
 
U

Utgatt18322

Gjest
Kjære Knut!
Gratulerer så mye med dagen! Du har bl.a. hjulpet meg og mange i sofaen, i go-stolen, i senga, på toalettet, osv. med bladene(he-he). Som melodien fra tretti-tallet heter:"You grow sweeter as the years go by". Håper du og dine får en fin feiring. Husk det Knut, nå er du klar for 70 nye!
Mvh Kjell
 

kasol

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.03.2005
Innlegg
4.493
Antall liker
3.946
Torget vurderinger
4
Gratla med dagen!
 

Rune Spångberg

Bransjeaktør
Ble medlem
23.03.2014
Innlegg
7
Antall liker
5
Sted
Asker
Gratulerer med dagen Knut!

Hele Norges Mr. High End - alltid super entusiastisk - alltid klar for nye utfordringer - noen er bare født til å ha skoa på alltid!
 

Jim.Y-A.

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.05.2012
Innlegg
178
Antall liker
322
Grattis även från Sverige!

När man fyller år så brukar det vara uppskattat med en trollkarl som visar något trick, det gillade jag när jag var liten i vart fall. Nu har jag tyvärr inga kaniner att dra ur min hatt, men denna trollkonstnär kan kanske duga i brist på annat ...?

Ovanlig trollkarl minst sagt ...!

https://www.facebook.com/photo.php?v=256772764482309

Ha en vidare fin dag i vårsolen :)
 

Jamakr

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.08.2003
Innlegg
1.620
Antall liker
2.300
Gratulerer så mye med dagen.
Dine inspirerende skildringer, har ført at jeg har blakket meg opp til flere ganger. Takk også for de mange flotte bildene.
Håper på flere treff i München, Stockholm - eller "et eller annet sted".
Mvh
JMK
 

MrXpose

Hi-Fi interessert
Ble medlem
31.03.2013
Innlegg
54
Antall liker
76
Sted
Hønefoss
Gratulerer med dagen! Knut har bidratt til at interessen for god lyd og dubbetingser har holdt seg ved like i mange år!
Hilsen Ole Magnus
 

Ambings

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.09.2004
Innlegg
307
Antall liker
5
Må føye meg inn i rekken av gratulanter. God penn, stor entusiasme i artiklene og fantastiske bilder. Gratulerer!
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
24.230
Antall liker
9.088
Torget vurderinger
1
Gratulerer så mye med dagen! :cool:
 
M

MusicBear

Gjest
Akkurat ankommet Norge (40 minutter siden, faktisk) fra kontinentet som det bor flest amazing & nice gutter som Knut Vadseth - United States of America!

Gratulerer så mye med kun 70 år, Knut :)

Og ta med deg videre inn i alderdommen (og vær stolt av) at at du er en uredd, ærlig, sprudlende, dyktig og masse andre råbra superlativer som (nesten) kun kan benytte om deg! ...Som man vanligvis kun forbinder med amerikanere som tør å være seg sjæl, tør å by på seg sjæl og masse annet kun fargerike amerikanere & denne Knut Vadseth gjør fra hjertet...

Uansett hvor mange som har kranglet med deg opp gjennom årene - vit at "motparten" egentlig er litt misunnelig på deg! Fordi krangelen som oftest har hatt sin grobunn i at du enten har hatt veldig rett, eller at du har driti veldig på draget (sett i "motpartens øyne") - det siste uten at du har forsøkt å pakke ting & tang inn i bomull som en beskyttelse men at du i stedet har bydd på deg selv. Å være seg selv, by på seg selv, inkludere andre som du alltid har gjort, Knut, er faktisk veldig beundringsverdig. Og jeg tror du med din væremåte/stil har inspirert mange andre hi-fi jounralister til langt på vei å te seg på samme uhøytydelige måte. Uten tvil, vi jeg mene.

Må bare si det, jeg også, at du har betydd enormt mye for manges hi-fi interesse.

Kjære Knut; jeg vedder en sixpact på at MANGE ville satt pris på et lite "kåseri" tilbake til vi som hyller deg her på sentralen! ...Når bløtekake er fortært, og de fleste blomster jeg vet har ankommet Halvdan Svartesgate, begynner å vise om at de snart må ut av sine vaser. Rett og slett fordi vi nok er mange som tenker; hvordan har du det egentlig om dagen Knut, hva driver du mest med?


 
Sist redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: SAL

berxter

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2007
Innlegg
5.854
Antall liker
4.170
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Håper du er innom og leser gratulasjonstråden. Gratulerer!

B
 

Mangenot

Hi-Fi interessert
Ble medlem
27.11.2012
Innlegg
72
Antall liker
37
Sted
Stockholm

gratulerer med dagen, Knut!
Savner det å kunne kjøpe norske Fidelity i kiosken hær i Mørby centrum utenfor Stockholm!
 

Oslo2

Bransjeaktør
Ble medlem
29.11.2004
Innlegg
813
Antall liker
133
Torget vurderinger
2
Gratulerer så mye med dagen :D
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
390
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
KW gratulerer KV med 70 årsdagen med et bilde tatt utenfor vår "stamkafe" like ved der vi bor under München-messene.
Her er du 5 år yngre og sammen med OAS gutta en hyggelig kveld i Ingolstädterstrasse.

P1050564.jpg


Tida går gitt;)

Mvh.KW
 

JCP

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.04.2014
Innlegg
780
Antall liker
368
Sted
Moss
Å gratulere Knut Vadseth med fylte 70, er ingen dårlig måte å bruke sitt første hfs-innlegg på :)

...og kanskje Knut husker en entusiastisk budbilsjåfør (av sikkert mange), som bakset med levering av tunge ting fra forskjellige importører opp trappa i Halvdan Svartes gate for ti-femten år siden :D

Jørgen
 

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Innlegg
4.960
Antall liker
517
Hjertelig til lykke med dagen Knut !

mvh.s,
 

Grace

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.162
Antall liker
33
Torget vurderinger
7
.

Grace hilser Knut Vadseth:-


motta varme hilsner fra en som har lest deg en liten menneskealder;- du har irritert,- forarget,- men og gledet og entusiastmert;- det spesielle med deg har vært at man ikke satt igjen indifferent efter å ha lest dine artikler. Jeg vil videre rose deg for ikke å ha stagnert;- tvertimot,- jeg har opplevd deg mer kritisk efterhvert,- her skiller du deg ut;- for ingen kan vel hevde at du har vært i lommen på bransjen;- at en konstruktivt relasjon har vært nødvendig, gitt et lite miljø,- rokker ikke ved mitt inntrykk av deg som uavhengig. Ønsker deg mange gode år fremover.


Grace




.
 

SAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.10.2006
Innlegg
3.583
Antall liker
4.600
Torget vurderinger
10
Gratulerer så mye med gårsdagen Knut!
Det er meget hyggelig å ha blitt kjent med deg og Fidelity, vær snill å fortsette med Norges beste HiFi-magasin!

Mvh.
SAL
 

crosswind

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.11.2012
Innlegg
5.411
Antall liker
13.887
Sted
Svartskog
Torget vurderinger
13
Gratulerar med gårsdagen! Du har betytt massor för mitt hifiintresse!

Mvh
 
Topp Bunn