Akkurat ankommet Norge (40 minutter siden, faktisk) fra kontinentet som det bor flest amazing & nice gutter som Knut Vadseth - United States of America!
Gratulerer så mye med kun 70 år, Knut
Og ta med deg videre inn i alderdommen (og vær stolt av) at at du er en uredd, ærlig, sprudlende, dyktig og masse andre råbra superlativer som (nesten) kun kan benytte om deg! ...Som man vanligvis kun forbinder med amerikanere som tør å være seg sjæl, tør å by på seg sjæl og masse annet kun fargerike amerikanere & denne Knut Vadseth gjør fra hjertet...
Uansett hvor mange som har kranglet med deg opp gjennom årene - vit at "motparten" egentlig er litt misunnelig på deg! Fordi krangelen som oftest har hatt sin grobunn i at du enten har hatt veldig rett, eller at du har driti veldig på draget (sett i "motpartens øyne") - det siste uten at du har forsøkt å pakke ting & tang inn i bomull som en beskyttelse men at du i stedet har bydd på deg selv. Å være seg selv, by på seg selv, inkludere andre som du alltid har gjort, Knut, er faktisk veldig beundringsverdig. Og jeg tror du med din væremåte/stil har inspirert mange andre hi-fi jounralister til langt på vei å te seg på samme uhøytydelige måte. Uten tvil, vi jeg mene.
Må bare si det, jeg også, at du har betydd enormt mye for manges hi-fi interesse.
Kjære Knut; jeg vedder en sixpact på at MANGE ville satt pris på et lite "kåseri" tilbake til vi som hyller deg her på sentralen! ...Når bløtekake er fortært, og de fleste blomster jeg vet har ankommet Halvdan Svartesgate, begynner å vise om at de snart må ut av sine vaser. Rett og slett fordi vi nok er mange som tenker;
hvordan har du det egentlig om dagen Knut, hva driver du mest med?