jan_eriks
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 06.02.2006
- Antall liker
- 125
Hadde gledet meg til en hifi opplevelse men der ble jeg skuffa gitt. Mangler alt fra 8 khz og oppover. Spilt inn i et kott eller? Makan.
Kanskje Knut er gått lei av romklang i kirkebygg mm er jo en ærlig sak det å sette seg i kottet .Hadde gledet meg til en hifi opplevelse men der ble jeg skuffa gitt. Mangler alt fra 8 khz og oppover. Spilt inn i et kott eller? Makan.
Har ikke hørt vinylen selv ennå, så det kan jo være det har skjedd noe i pressingen, men jeg vet at den digitale vinylmasteren låter slik det er tenkt.Hadde gledet meg til en hifi opplevelse men der ble jeg skuffa gitt. Mangler alt fra 8 khz og oppover. Spilt inn i et kott eller? Makan.
Det var jo forsåvidt den artikkelen som inspirerte til et kjøp.. Lurer rett og slett på om jeg begynner å høre dårlig, men så setter jeg på en plate jeg vet låter bra , Feks siste Thomas Dybdahl, så er jo gromlyden der.Har ikke hørt vinylen selv ennå, så det kan jo være det har skjedd noe i pressingen, men jeg vet at den digitale vinylmasteren låter slik det er tenkt.Hadde gledet meg til en hifi opplevelse men der ble jeg skuffa gitt. Mangler alt fra 8 khz og oppover. Spilt inn i et kott eller? Makan.
Hvis du leser intervjuet med Knut i siste utgave av Stereo+ så forklarer han intensjonen med lydbildet på en veldig fin måte:
https://view.joomag.com/stereo-nr-2-2018/0026384001521039847?short