Jeg kan attestere på at også Urushi plukker opp særdeles lite rillestøy. Skulle ønske de oppga hvilke nåler de bruker heller enn å være så hemmelighetsfulle, men jeg er en smule tilbøyelig til å tro på at de har sin helt egen geometri.
Btw gjør Aidas glimrende arbeid. Venter to Kiseki Purpleheart i retur fra ham nå. Har hatt en Kiseki Blue og en Supex SD-900 mkiv der før
er det noe å skjønne!?Vet ikke helt om jeg skjønner. Kan du utdype?
Jeg tok denne mod’en på min Denon DL-103R. Snakk om løft. Plutselig kom rommet. Betydelig mer oppløst og detaljert lyd. Kona ble helt frydefull etter en testspinn med James Taylor.boron/TIII shibata - 340€
Ja. Mala informerer at Koetsu ikke lages lengre, og det som tilbys nå selges fra lager.Hvis de ikke har stoppet relativt nylig og jeg ikke har fått det med meg, så lages de fremdeles. Mala har vel agenturet her på berget.
Ja. Mala informerer at Koetsu ikke lages lengre, og det som tilbys nå selges fra lager.
+1Flaks for oss om egentlig hadde lyst på men ikke penger til det - snart er det for seint uansett, penger spart.
Ja, det er en skam. Jeg har en transfiguration phoenix, og den er virkelig god!Samme skjebne som Transfiguration med andre ord.