Kondolerer til de som kjente han og savner han mest, mest tanker går til han nærmeste familie.
Kjente ikke Jan, men har lest hans mange innlegg her, så mange at jeg sammen med støtten fra alle blir rørt. V
ær snill å bekrefte til meg (og sikkert flere), dersom det er noen som lar hans familie få vite om all denne sympatien - noen MÅ sørge for det.
Litt rart, på en måte, at SÅ mange gir sine uttrykk her, mange av de som meg veldig rørt over omtanken over hans bortfall.
Allikevel ikke rart, for vi med forhold til musikk er vel med dette noen følelesesmennesker vil jeg tro, det at musikken påvirker oss. Det er godt.
Livet kan være kort, har vi fått smake på. Kan være vi burde minnes akkurat dette, når enkelte av oss tar av med ufinheter overfor hverandre enten det gjelder hets diskusjoner omkring en kabelstump eller annet ikke-vesentlige greier...
Jeg tro livet er sånn at man ser ned på oss, fra et eller annet, etter man har forlatt livet på denne jord. Sikker på at det er sånn, like sikker på at Jan ser disse innlegg og selv er rørt.
- Hvil i fred på denne jord, Jan, men gi oss gjerne noen "Åndenes makt signaler" fra ditt nye univers dersom du fortsatt oppdager ting innenfor musikk og musikkutstyr du vil dele med oss